Jestem tutaj Zielony ... :(
Krizz
13.08.2009
Witam was
Mam taki problem : Nie moge nawet zrobic wiadomosci HUD (z hud generatorem) Bo przy kompilowaniu wystepuja bledy ;/
Dolaczylem SS z tym bledem.
Pozdro
Mam taki problem : Nie moge nawet zrobic wiadomosci HUD (z hud generatorem) Bo przy kompilowaniu wystepuja bledy ;/
Dolaczylem SS z tym bledem.
Pozdro
mgr inż. Pavulon
13.08.2009
Daj źródło pluginu bo tak to nic się nie zrobi.
Poza tym nie dawaj screen'ów tylko kopiuj treść.
Poza tym nie dawaj screen'ów tylko kopiuj treść.
Krizz
13.08.2009
Plugin sam chcialem napiasc.
To bylo w compile.exe wiec ine moglem skopiowac nazwy.
źrodlo? Hmm Sam chcialem zrobic plugin.
Mialo to byc zwykle Hudmassage o krotkiej tresci.
Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzi.
Pozdro.
To bylo w compile.exe wiec ine moglem skopiowac nazwy.
źrodlo? Hmm Sam chcialem zrobic plugin.
Mialo to byc zwykle Hudmassage o krotkiej tresci.
Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzi.
Pozdro.
R3X
13.08.2009
Nie ma kodu, nie ma odpowiedzi.
PS. Źródło to zawartość pliku .sma przed kompilacją.
PS. Źródło to zawartość pliku .sma przed kompilacją.
Krizz
13.08.2009
Mowilem ze jestem zielony : ((
Oto źródło :
Blad jest w "Show_hudmessage(...)"
Pozdro.
Oto źródło :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "reklama"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krizz"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "www.pikus.fora.pl - Odwiedz nas !")
//
}
Blad jest w "Show_hudmessage(...)"
Pozdro.
mgr inż. Pavulon
13.08.2009
co to w ogóle miało robić ? wyświetlić coś graczowi ? w plugin_init nic takiego nie zrobisz bo to jest w momencie ładowania mapy, jak graczy na serwerze nie ma.
poza tym odwołujesz się do zmiennej id której nigdzie wcześniej nie deklarowałeś.
Chyba chciałeś coś takiego:
poza tym odwołujesz się do zmiennej id której nigdzie wcześniej nie deklarowałeś.
Chyba chciałeś coś takiego:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("reklama", "1.0", "Krizz") } public client_putinserver(id) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "www.pikus.fora.pl - Odwiedz nas !") }Wiadomość wyświetlona zostanie w momencie dołączenia gracza do gry, ale lepiej dać kilka sekund opóźnienia żeby na pewno zobaczył tą wiadomość:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("reklama", "1.0", "Krizz") } public client_putinserver(id) { set_task(5.0, "wiadomosc", id) } public wiadomosc(id) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "www.pikus.fora.pl - Odwiedz nas !") }
Krizz
13.08.2009
Wielkie dzięki !
A jest mozliwosc, by ta wiadomosc co jakis czas byla?
Pozdro.
A jest mozliwosc, by ta wiadomosc co jakis czas byla?
Pozdro.
mgr inż. Pavulon
13.08.2009
Np coś takiego:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("reklama", "1.0", "Krizz") } public client_putinserver(id) { set_task(5.0, "wiadomosc", id) } public wiadomosc(id) { if (!is_user_connected(id)) return set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "www.pikus.fora.pl - Odwiedz nas !") set_task(90.0, "wiadomosc", id) } public client_disconnect(id) { if (task_exists(id)) remove_task(id) }Tak jak poprzednio + kolejne wiadomości co 90s.
kyku
13.08.2009
krócej:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("reklama", "1.0", "Krizz") set_task(90.0, "wiadomosc", 0, _, _, "b"); } public wiadomosc() { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "www.pikus.fora.pl - Odwiedz nas !") }
Krizz
13.08.2009
dzięki Wielkie ! Dziala
Ja nie wiem jak wy to robicie xdd dzięki Dzięki !
Probolwalem cos stworzyc w amx studio, ale jak mam tak wpisywac to wszystko to asz mi sie trudno robi ;>
Dziekuje ! **
Ja nie wiem jak wy to robicie xdd dzięki Dzięki !
Probolwalem cos stworzyc w amx studio, ale jak mam tak wpisywac to wszystko to asz mi sie trudno robi ;>
Dziekuje ! **