←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Naprawa klasy.

GM.Shooter - zdjęcie GM.Shooter 22.06.2014

Prosiłbym o naprawienie, ponieważ nie działa 1/1 z awp i przy okazji sprawdzenie czy dobrze zrobione jest 1/3 z deagle.

 

//Dla Cs-Shoot.eu - stworzone przez Shootera
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)
        
new const nazwa[]   = "Sniper Elite (Klasa Premium)";
new const opis[]    = "Posiada AK47, DEAGLE, 1/1 z AWP i 1/3 z deagle, oraz niewidocznosc spada do 80";
new const bronie    = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Synek ! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
                if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Odpowiedz

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 22.06.2014

amxx.pl/pastebin/435tsjz6oh6x/

Nie mam zaufania do cod_inflict ...

:)

Odpowiedz