←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Agent Smith jako model admina.

Locked

  • +
  • -
Pleps's Photo Pleps 12.08.2009

Witam wszystkich.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 12.08.2009

skin pozostawał standardowy

Jeżeli pozostawał standardowy, to wychodzi na to że nie podmieniłeś modelu.
Quote

  • +
  • -
lau's Photo lau 12.08.2009

Akurat sam się z tym męczyłem :).
Użyj tego pluginu i będzie śmigać.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 13.08.2009

Na modele postaci to nie działa
Quote

  • +
  • -
lau's Photo lau 13.08.2009

Na modele postaci to nie działa


Mi wszystko ładnie działa ;>.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 13.08.2009

Mi wszystko ładnie działa .

To bardzo interesujące. Wyślij new_weapons.ini na PW
Quote

  • +
  • -
Pleps's Photo Pleps 13.08.2009

A jak to zrobiłeś? Tylko zaznaczam, że nie chę by każdy miał taki sam model, ale by tylko admin tak wyglądał.
Quote

  • +
  • -
Pleps's Photo Pleps 13.08.2009

Dobra wiem już w czym tkwi problem. Jak mam wymusić by każdy użytkownik musiał zaktualizować dany plik, lub go od nowa pobrać?
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 13.08.2009

Hmmm..... A nie lepiej zmienić nazwę w kodzie pluginu i ponownie skompilować?
Quote

  • +
  • -
Pleps's Photo Pleps 13.08.2009

No właśnie tu się robi problem, bo pobiera pliki na innych kompach, ale i tak czyta stary plugin. Nie wiem czemu.
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 13.08.2009

Spróbuj tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl")
        precache_model("models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "model_adma_tt")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
Quote

  • +
  • -
Pleps's Photo Pleps 13.08.2009

Ok ostatnie jeszcze pytanie.
cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")
drugi parametr to nazwa katalogu czy pliku modelu?
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 13.08.2009

to nie ma znaczenia, nazwa katalogu i nazwa modelu muszą być takie same
Quote
Locked