Agent Smith jako model admina.
Pleps
12.08.2009
Witam wszystkich.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
Abes Mapper
12.08.2009
Jeżeli pozostawał standardowy, to wychodzi na to że nie podmieniłeś modelu.skin pozostawał standardowy
Abes Mapper
13.08.2009
To bardzo interesujące. Wyślij new_weapons.ini na PWMi wszystko ładnie działa .
Pleps
13.08.2009
A jak to zrobiłeś? Tylko zaznaczam, że nie chę by każdy miał taki sam model, ale by tylko admin tak wyglądał.
Pleps
13.08.2009
Dobra wiem już w czym tkwi problem. Jak mam wymusić by każdy użytkownik musiał zaktualizować dany plik, lub go od nowa pobrać?
Abes Mapper
13.08.2009
Hmmm..... A nie lepiej zmienić nazwę w kodzie pluginu i ponownie skompilować?
Pleps
13.08.2009
No właśnie tu się robi problem, bo pobiera pliki na innych kompach, ale i tak czyta stary plugin. Nie wiem czemu.
Abes Mapper
13.08.2009
Spróbuj tak:
Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl") precache_model("models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "model_adma_tt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "model_adma_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
Pleps
13.08.2009
Ok ostatnie jeszcze pytanie.
cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")drugi parametr to nazwa katalogu czy pliku modelu?
Abes Mapper
13.08.2009
to nie ma znaczenia, nazwa katalogu i nazwa modelu muszą być takie same