Jak sprawdzić drużynę
DarkGL
12.08.2009
Tak jak w tytule czyli jaką funkcją
@edit
do zamknięcia znalazłem w jakimś poście Miczu
@edit2
a jednak nie jestem początkującym koderem i chciałem zrobić jak mi się wydawało prosty plugin mutowania graczy przejrzałem plugin który mutuje ale nadal nie wiem jak on blokuje graczowi rozmawianie przez mikrofon
@edit3
napisałem coś takiego
@edit4
napisałem teraz coś takiego
@edit
do zamknięcia znalazłem w jakimś poście Miczu
@edit2
a jednak nie jestem początkującym koderem i chciałem zrobić jak mi się wydawało prosty plugin mutowania graczy przejrzałem plugin który mutuje ale nadal nie wiem jak on blokuje graczowi rozmawianie przez mikrofon
@edit3
napisałem coś takiego
public mute_tt() { for(new i=0;i<17;i++) { if(get_user_team(i)==1) { set_speak(i,SPEAK_MUTED) } } }wiem że coś na pewno jest źle jeśli możecie to poprawcie
@edit4
napisałem teraz coś takiego
public mute_tt() { new num,players[17] get_players( players, num) new id; for(new i=0;i<num;i++) { id=players[i]; if(get_user_team(id)==1) { set_speak(id,SPEAK_MUTED) } } }
darkman
12.08.2009
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new bool:muted = false; public plugin_init() { register_plugin("plugin", "1.0", "darkman"); register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_listen_handle", 0); } public fwd_listen_handle(iReceiver, iSender, bool:bListen) { if(muted && get_user_team(iSender) == 1) { engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false); return FMRES_SUPERCEDE; } else engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true); return FMRES_IGNORED; }
powinno działać, ustaw sobie tylko zmienną kiedy chcesz.
DarkGL
12.08.2009
ta fajnie tylko po co dajesz mi gotowy kod ? nauczę się coś dzięki temu ?
dobra trochę zmieniłem i jest coś takiego
dobra trochę zmieniłem i jest coś takiego
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV","mute_tt","a") } public mute_tt() { new num,players[32] get_players( players, num) new id; for(new i=0;i<num;i++) { id=players[i]; if(get_user_team(id)==1) { set_speak(id,SPEAK_MUTED) } } }
darkman
12.08.2009
ej kolego, może łaskawie pierw napisz co chciałbyś napisać, bo teraz to troche takie walenie w ciemno.