[ROZWIĄZANE] Jak zrobić w menu_additem 2 o...
Best Answer szelbi 17.06.2014 11:52
menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);
na
new szText[128]; formatex(szText, charsmax(szText), "%s [%s]", nazwa_gracza, classname); menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);Go to the full post
GoldenKill
16.06.2014
Witam moje pytanie jest jak zrobić w menu_additmen 2 opcje np mamy
1 Nick
I chciałbym aby to wyglądało
1 Nick [Item]
Oto kod
public ZamienPerk(id) { new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) new classname[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i), classname, 32); menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); }
sebul
16.06.2014
Wcale nie trzeba żadnego starego menu. Jeśli chcesz dodać do nicku gracza nazwę jego itemu, to po prostu wystarczy formatować tekst jaki ma być wyświetlany, przecież w menu_additem podajesz albo bezpośrednio jakiś tekst, albo nazwę zmiennej, ale bez "" (u Ciebie w kodzie jest z ""), a skoro podajemy nazwę zmiennej, to ta zmienna może mieć w sobie nick oraz item. formatex
szelbi
16.06.2014
Wcale nie trzeba żadnego starego menu.
Nie spojrzałem dokładnie w treść posta. Myślałem, że chodzi mu o to, żeby zrobić 1. oraz 2. w jednej linii
Best Answer
szelbi
17.06.2014
menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);
na
new szText[128]; formatex(szText, charsmax(szText), "%s [%s]", nazwa_gracza, classname); menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);