←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić w menu_additem 2 o...


Best Answer szelbi 17.06.2014 11:52

menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);

na

new szText[128];
formatex(szText, charsmax(szText), "%s [%s]", nazwa_gracza, classname);
menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);
Go to the full post
Locked

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 16.06.2014

Witam moje pytanie jest jak zrobić w menu_additmen 2 opcje np mamy

 

1 Nick

 

I chciałbym aby to wyglądało 

 

1 Nick [Item]

 

Oto kod

public ZamienPerk(id)
{
	new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
                new classname[33];
                cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i), classname, 32);
		menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
}
Quote

  • +
  • -
szelbi's Photo szelbi 16.06.2014

Musisz użyć starego sposobu tworzenia menu.

Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 16.06.2014

tzw ?

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 16.06.2014

Wcale nie trzeba żadnego starego menu. Jeśli chcesz dodać do nicku gracza nazwę jego itemu, to po prostu wystarczy formatować tekst jaki ma być wyświetlany, przecież w menu_additem podajesz albo bezpośrednio jakiś tekst, albo nazwę zmiennej, ale bez "" (u Ciebie w kodzie jest z ""), a skoro podajemy nazwę zmiennej, to ta zmienna może mieć w sobie nick oraz item. formatex
Quote

  • +
  • -
szelbi's Photo szelbi 16.06.2014

Wcale nie trzeba żadnego starego menu.

Nie spojrzałem dokładnie w treść posta. Myślałem, że chodzi mu o to, żeby zrobić 1. oraz 2. w jednej linii :)

Quote

  • +
  • -
GoldenKill's Photo GoldenKill 16.06.2014

Nic nie mogę wykombinować z tym

Quote

  • +
  • -
Best Answer szelbi's Photo szelbi 17.06.2014

menu_additem(menu, "nazwa_gracza", "classname", "0", 0, cb);

na

new szText[128];
formatex(szText, charsmax(szText), "%s [%s]", nazwa_gracza, classname);
menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);
Quote
Locked