Sprawdzanie czy zostal jeden TT
Snejk47 12.08.2009
Jest sobie gra (;D) wszyscy sie zabijają, walczą i chce (myśle że w DeathMsg będzie to sprawdzane) czy w drużynie TT został żywy tylko 1 gracz, jeżeli tak to do zmiennej przypisywane jest jego ID i coś się tam dzieje.
Miczu
12.08.2009
new num,ct=0,tt=0,players[32] new last_ct=0 new last_tt=0 get_players ( players, num, "a" ) // tylko zywi gracze, nie uzywamy opcji wybierania teamu bo nie dziala... for(new i=0;i<num;i++) { new id=players[i] if(get_user_team(id)==1) { tt++ last_tt=id } else if(get_user_team(id)==2) { ct++ last_ct=id } } if(tt==1) client_cmd(last_tt,"kill")
byCZUS
13.08.2009
a nie prosciej
public death() { static terrorysci, i terrorysci = 0 for (i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) if (is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) terrorysci++ if(terrorysci == 1) user_kill(i, 1) }
R3X
13.08.2009
@up dla n-slotowego serwa po wyjściu z for`a i=n+1 ,a nie jest to na pewno id gracza