←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

komenda po x sekundach po respawnie

  • +
  • -
sq69i - zdjęcie sq69i 12.06.2014

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>


#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"


new longjump


public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}


public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }

 

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 12.06.2014

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

Tak, użyj set_task  :D

Odpowiedz

  • +
  • -
sq69i - zdjęcie sq69i 12.06.2014

 

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

Tak, użyj set_task  :D

 

coś takiego?

 

register_event("ResetHUD","player_spawn","b")

 

 

 

zamienić na 

 

set_task(10.01, "player_spawn", _, _, _, "c")

 

dobrze myślę?

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 12.06.2014


dobrze myślę?
Nie

 

W player_spawn użyj set_task'a bez żadnych flag

Odpowiedz

  • +
  • -
sq69i - zdjęcie sq69i 12.06.2014

zielony jestem w tym, chodzi o coś takiego?

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <fun>
 
 
#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"
 
 
new longjump
 
 
public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}
 
 
public player_spawn(id)
{
set_task(10.01, "player_spawn")
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }
 

 

 

 

 

 

dzięki wielkie, długo tego szukałem :)


Użytkownik sq69i edytował ten post 12.06.2014 18:32
Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 12.06.2014

Już prędzej:

public player_spawn(id) if(!task_exists(id)) set_task(10.0, "AddLJ",id)
public AddLJ(id)
{
	if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
	{   
		if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
		{
			give_item(id, "item_longjump")
			message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
			write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
			write_string("item_longjump"); // icon
			write_byte(0); // red
			write_byte(210); // green
			write_byte(0); // blue
			message_end();
		}
	}
}
Odpowiedz