←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klasę Terrorysta

  • +
  • -
Daniel`owsky - zdjęcie Daniel`owsky 10.06.2014

   Opis: 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He
               
                Staty:
                Int: 0
                Zdr: 0
                Wytrz: 0
                Speed: 0
       
                Bronie: AK47, He 


Użytkownik Daniel`owsky edytował ten post 10.06.2014 14:36
Odpowiedz

  • +
  • -
trilex - zdjęcie trilex 10.06.2014

proszę

Spoiler

Odpowiedz

  • +
  • -
Daniel`owsky - zdjęcie Daniel`owsky 10.06.2014

Dam znać czy działa.

Odpowiedz

  • +
  • -
Daniel`owsky - zdjęcie Daniel`owsky 10.06.2014

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 350;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS,TRILEX");


 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
 ma_klase[id] = true;
 cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
 ColorChat(id, GREEN, "Klasa Terrorysta została stworzona przez TRILEX", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
 ZmienUbranie(id, 1);
 ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
 if(!is_user_alive(id))
  return;
  
 if(!ma_klase[id])
  return;
  
 if(random_num(1,2) == 1)
 {
  new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  
  cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
  ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  
  cs_set_user_team(id, team);
 }
 ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
 if (!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;


 if(reset)
  cs_reset_user_model(id);
 else
 {
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
 }


 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
       
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;     
       
  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
           
    return HAM_IGNORED;
}
Mógłbyś jeszcze dodać do tego multi jump?
Odpowiedz

  • +
  • -
trilex - zdjęcie trilex 16.06.2014

Spoiler


Użytkownik trilex edytował ten post 16.06.2014 20:55
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 21.06.2014

proszę tutaj masz Całą klase dobrze zrobioną i dodałem 1 skok dodatkowy

Załączone pliki

Odpowiedz