Prośba o klasę Terrorysta
Daniel`owsky
10.06.2014
Opis: 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He
Staty:
Int: 0
Zdr: 0
Wytrz: 0
Speed: 0
Bronie: AK47, He
Użytkownik Daniel`owsky edytował ten post 10.06.2014 14:36
Daniel`owsky
10.06.2014
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> #include <fun> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He"; new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 350; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 200; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS,TRILEX"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); ColorChat(id, GREEN, "Klasa Terrorysta została stworzona przez TRILEX", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,2) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Mógłbyś jeszcze dodać do tego multi jump?
Alelluja
21.06.2014
proszę tutaj masz Całą klase dobrze zrobioną i dodałem 1 skok dodatkowy