←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] set_lights w fakemecie.


Najlepsza odpowiedź szelbi 09.06.2014 18:01

engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");

Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.06.2014

Witam

Jak za pomocą fakemety zmieniać oświetlenie na mapie?

 

W engine jest to: set_lights a fakemeta?

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź szelbi - zdjęcie szelbi 09.06.2014

engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");

Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.06.2014

Dobra dzięki.

 

Ja chce zatrzymać całą gre i przyciemnić ekran a potem rozjaśnić.

Czy to może źle wpływać na to co napisałeś wyżej?

 

Odpowiedz
Zablokowany