←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Zmiana procentowego wyświetla...


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum 08.06.2014 10:40

Cos takiego?

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], Per, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)

	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], Per, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 08.06.2014

Witam 

 

Mam pytanie jak zmienić % wyświetlanie expa, aby zamiast 0.% , było 0%

 

Oto kod  

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}   

Za pomoc daje +

Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 08.06.2014

Użyłem tego i jest 0.%

Odpowiedz

Pomager'ek - zdjęcie Pomager'ek 08.06.2014

Spoiler

 

sproboj nie testowalem 


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 08.06.2014 09:51
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 08.06.2014

Nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 08.06.2014

Cos takiego?

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], Per, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)

	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], Per, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 08.06.2014 10:48
Odpowiedz
Zablokowany