[ROZWIĄZANE] Problem z zablokowanie rakiet...
Puszka Pepsi. 07.06.2014
Witam mam problem z wgraniem do klasy Allen zablokowane rakietki na 10 sec od rozpczęcia rundy. Może ktoś mi podeśle klasę Allen z rakietkami zablokowanymi na 10 sec i gdy ktoś na kliknie E to mu się wyświetla "Rakiety uzywamy 10 sec od rozpoczecia rundy."
Załączone pliki
Pomager'ek 07.06.2014
Do każdej klasy która ma rakiete dodaj zmienną
new bool:mozepuscic
Dodaj w plugin_init (pod rejestracja klasy)
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Dodaj 2 funkcje
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
i przy funkcji Tworzenia rakiet dodaj pod pierwsą klamrą
if(!mozepuscic)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
rakiety wtedy nie puści.
Puszka Pepsi. 07.06.2014
a zeby pisało Rakiety zablokowane na 10 sec od rozpoczecia rundy.
Użytkownik Puszka Pepsi. edytował ten post 07.06.2014 11:39
Pomager'ek 07.06.2014
blokada rakiety:
w public cod_class_skill_used dodajesz:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiet mozesz uzyc dopiero po 10 sek od startu rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
pod public plugin_precache dodajesz:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
w public plugin_init dodajesz na końcu:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pod new poprzednia_rakieta_gracza[33]; dodajesz:
new bool:mozepuscic;
Puszka Pepsi. 14.06.2014
Użytkownik Puszka Pepsi. edytował ten post 14.06.2014 16:48
dasiek
15.06.2014
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL