Prosba o naprawe klasy Famaster i Arab
SevSon-
01.06.2014
Klasa powinna zadawac +10 dmg z kazdej broni, a nie zadaje z zadnej. Podejzewam takze ze w klasie jest jakis blad iz gracz po wybraniu tej klasy ma niewidzialnosc na nozu (pozniej takze na innych klasach).
sma klasy : http://www1.zippysha...55387/file.html
Oraz druga klasa a mianowicie Arab - powinien miec 2 skoki oraz 1/4 z HE a nie ma nic tych rzeczy...
sma araba : http://www1.zippysha...55387/file.html
proszę o pomoc.
Użytkownik SevSon- edytował ten post 01.06.2014 13:02
camelovy
02.06.2014
Tu jest arab i famaster do naprawy
SevSon-
02.06.2014
proszę sma:
Famaster:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Famaster"; new const opis[] = "Zadaje 10 dodatkowych obrazen"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
Arab:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Arab"; new const opis[] = "2 skoki, 1/4 HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) {
Ventri
04.06.2014
To nie może działać Ani w tej ani w tej nie ma zdefiniowanego zadania o obrażeniach.
Proszę o to famaster:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "Zadaje 10 dodatkowych obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
And Arab:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Arab";
new const opis[] = "2 skoki, 1/4 HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Ventri edytował ten post 04.06.2014 20:59
SevSon-
06.06.2014
Bląd przy kompilowaniu ;/
Famaster:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_famaster.sma(39) : error 017: undefined symbol "ma_perk" codclass_famaster.sma(39) : warning 215: expression has no effect codclass_famaster.sma(39) : error 001: expected token: ";", but found "]" codclass_famaster.sma(39) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_famaster.sma(39) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
Sh4dy 06.06.2014
To nie może działać Ani w tej ani w tej nie ma zdefiniowanego zadania o obrażeniach.
Proszę o to famaster:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "Zadaje 10 dodatkowych obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
To twoje jak będzie działać skoro zamiast
if(!ma_klase[idattacker])
jest
if(!ma_perk[idattacker])
Podejrzewam że nawet po zmianę tych opcji nie będzie działało ponieważ brakuje kilku linijek, pozwolę sobie usunąć twoje wypociny i napiszę mu cała klasę.
PS: Trochę się podszkol, na tyle rep taka słaba wiedza.
łap
Załączone pliki
SevSon-
06.06.2014
Ok . Famaster jest na serwie - nwm czy dziala bo czekam na kolege by przetestowac.
Lecz pojawil sie problem z Arab'em a mianowicie wgraywam i nie ma go na serwie .... w plugins-codmod jest dopisany wiec musi byc cos z klasa ;/
Zobacz czy te sma co kolega wyzej napisal jest dobrze napisane
Sh4dy 06.06.2014
Ok . Famaster jest na serwie - nwm czy dziala bo czekam na kolege by przetestowac.
Lecz pojawil sie problem z Arab'em a mianowicie wgraywam i nie ma go na serwie .... w plugins-codmod jest dopisany wiec musi byc cos z klasa ;/
Zobacz czy te sma co kolega wyzej napisal jest dobrze napisane
Wyskakiwały jakieś błędy, masz.
Załączone pliki
SevSon-
06.06.2014
Ok . Famaster jest na serwie - nwm czy dziala bo czekam na kolege by przetestowac.
Lecz pojawil sie problem z Arab'em a mianowicie wgraywam i nie ma go na serwie .... w plugins-codmod jest dopisany wiec musi byc cos z klasa ;/
Zobacz czy te sma co kolega wyzej napisal jest dobrze napisane
Wyskakiwały jakieś błędy, masz.
Teraz Arab dodaje sie na serwa ale nadal nie ma 2 skokow, nwm jak z 1/4 HE bo nie mam testera
Sh4dy 06.06.2014
Teraz Arab dodaje sie na serwa ale nadal nie ma 2 skokow, nwm jak z 1/4 HE bo nie mam testera
Ponieważ nie przeczytałem dokładnie opisu klasy widziałem że HE 1/4 i bronie, lecz kodu odpowiadającego za skoki nie dałem ponieważ nie zauważyłem, źle przeczytałem wybacz.
SevSon-
06.06.2014
Tutaj masz sma bo nie moge wysłać ci amxx
sma Araba nie da sie kompilowac ;/
Sh4dy 07.06.2014
Tutaj masz sma bo nie moge wysłać ci amxx
sma Araba nie da sie kompilowac ;/
Masz gotowe, brakowało odpowiedniej linijki.