ok jak w temacie proszę o poprawe zabawy JB
Postanowilem przerobic zabawe dzieci wojny by Cypis na Predator Day
Zasady CT:
CT dostaje model predatora
Ct ma tyle Hp co wszyscy TT
Predator widzi w ciemnosci
Predator zabija tylko z piesci
Predator ma 300 gravitacji i 2000 speed
Zasady TT:
TT wybiera bron z listy jak na dzieci wojny
Cele otwieraja sie autmatycznie
TT nic nie widzi strzela na oslep
ma 600 speed
nie dziala :
Ct nie dostaje modeli pobiera ale ich nie ma
Ct nie ma tyle hp co wszyscy tt
na mapie nie ma ciemnosci
ct nie widzi w ciemnosci
Ct nie traci broni
proszę o naprawe zabawy
Ponizej wersja dlatych do nie maja amx studio
Spoiler
#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "[JB] Predator Day"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"
new id_zabawa;
native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawa = jail_register_game("Predator Day");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl"); //wymagane do poprawnego działania set_view
precache_model("models/player/Predator/predator.mdl");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa){
cs_set_player_model(id, "wiezien_cypis");
}
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nTT dostaje bron do %s CT zamienia sie w predatora^nO %s otwieraja sie cele -Predator ma 1500 na 1 wieznia CT zabija tylko z piesci", szTime, szTime);
szInfo = "Predator Day";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(false);
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[6] = 3;
setting[7] = 2;
new ile_graczy[2];
for(new i=2; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;
switch(get_user_team(i))
{
case 1:
{
ile_graczy[0]++;
jail_set_user_menuweapons(i, true, false);
}
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(ile_graczy[0])
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
continue;
set_user_health(i, ile_graczy[0]*1500/ile_graczy[1]);
}
}
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{ jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
jail_set_users_speed(0.1);
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
jail_set_users_speed(850.0);
}
}
//stock
stock jail_set_users_speed(Float:speed)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
if(get_user_team(i) == 1)
{
strip_user_weapons(i);
cs_set_player_model(i, "predator");
set_view(i, CAMERA_3RDPERSON);
}
else
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}
/* AMXX -Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 30.05.2014 23:13