Jak sprawdzić czy "gracz" jest ser...
szelbi
28.05.2014
Jak w temacie. Jak sprawdzić czy "gracz" jest serwerem? Potrzebuję tego, ponieważ wgrałem prefix dla VIP'a i kiedy na czacie wyświetla się komunikat, np. z pluginu na RS'y to też ma prefix
BlackPerfum
28.05.2014
Gracz nie może być serwerem ( pomijam opcje w cs'ie "nowa gra" bo to nic do tematu nie wprowadza ). Ja na twoim miejscu sprawdzał bym w pluginie z rs'ami czy gracz jest podłączony do serwera lub poprawił bym pętlę ( to tylko moje przypuszczenia musiał bym zobaczyć plugin z rs'ami aby je poprzeć )
GwynBleidD
28.05.2014
Jeśli pojawia się prefix przed wiadomością z RSów to albo RSy są wyświetlane przez say w konsoli, albo plugin na prefixy jest do niczego. Szukasz sposobu na poprawienie tego naokoło zamiast przyjrzeć się wprost jaki jest problem.
szelbi
28.05.2014
Wyświetlanie wiadomości w RS'ach:
ShowPrint( id, const sMsg[], { Float, Sql, Result, _ }:... ) { static // - - - - - - - - - newMsg[191], message[191], // | tNewMsg; // - - - - - - - - - tNewMsg = charsmax( newMsg ); vformat( newMsg, tNewMsg, sMsg, 3 ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!t", "^3" ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!g", "^4" ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!n", "^1" ); formatex( message, charsmax( message ), "^4[ERS]^1 %s", newMsg ); emessage_begin( MSG_ONE, g_msgSayText, _, id ); ewrite_byte( id ); ewrite_string( message ); emessage_end(); }
Natomiast kod na prefixy jest autorstwa Darka, więc nie sądzę, aby był do niczego
GwynBleidD
29.05.2014
A ja wątpię w słuszność Twoich powątpiewań, bo uwierz mi, nawet Darkowi się zdarzają wpadki Więc pokaż ten kod, bo mam jakieś dziwne przeczucie, że łapie on msgSayText bez rozpoznawania czy to say kienta, czy inne badziewie.
A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron. Jednak lepiej załatać to po stronie prefixów, bo więcej pluginów może być tym dotkniętych.
A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron. Jednak lepiej załatać to po stronie prefixów, bo więcej pluginów może być tym dotkniętych.
szelbi
29.05.2014
A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron.
Używam pluginu Alternative End Round Sounds, chyba że masz lepszą, działającą alternatywę bez zbędnych bajerów.
Kod na prefixy:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) || !bVip[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256], szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]; formatex(szPrefix ,charsmax(szPrefix), "^x04[VIP]"); if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")) { add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else { add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
GT Team 29.05.2014
dodaj do if'a : "id == 0" then sprawdź
@CheQ
Dokładnie, takie przyzwyczajenie
Użytkownik GT Team edytował ten post 29.05.2014 15:01