Jak w temacie. Jak sprawdzić czy "gracz" jest serwerem? Potrzebuję tego, ponieważ wgrałem prefix dla VIP'a i kiedy na czacie wyświetla się komunikat, np. z pluginu na RS'y to też ma prefix
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak sprawdzić czy "gracz" jest serwerem?
#1
Posted 28.05.2014 14:34
#2
Posted 28.05.2014 15:04
id == 0 ?
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Posted 28.05.2014 18:07
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#4
Posted 28.05.2014 18:10
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#5
Posted 28.05.2014 18:18
Wyświetlanie wiadomości w RS'ach:
ShowPrint( id, const sMsg[], { Float, Sql, Result, _ }:... ) { static // - - - - - - - - - newMsg[191], message[191], // | tNewMsg; // - - - - - - - - - tNewMsg = charsmax( newMsg ); vformat( newMsg, tNewMsg, sMsg, 3 ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!t", "^3" ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!g", "^4" ); replace_all( newMsg, tNewMsg, "!n", "^1" ); formatex( message, charsmax( message ), "^4[ERS]^1 %s", newMsg ); emessage_begin( MSG_ONE, g_msgSayText, _, id ); ewrite_byte( id ); ewrite_string( message ); emessage_end(); }
Natomiast kod na prefixy jest autorstwa Darka, więc nie sądzę, aby był do niczego
#6
Posted 29.05.2014 09:14
A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron. Jednak lepiej załatać to po stronie prefixów, bo więcej pluginów może być tym dotkniętych.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Posted 29.05.2014 11:43
A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron.
Używam pluginu Alternative End Round Sounds, chyba że masz lepszą, działającą alternatywę bez zbędnych bajerów.
Kod na prefixy:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) || !bVip[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256], szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]; formatex(szPrefix ,charsmax(szPrefix), "^x04[VIP]"); if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")) { add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else { add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
#8
Posted 29.05.2014 14:43
dodaj do if'a : "id == 0" then sprawdź
@CheQ
Dokładnie, takie przyzwyczajenie
Edited by GT Team, 29.05.2014 15:01.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#9
Posted 19.06.2014 12:21
Nic to nie dało. RS'y nadal mają prefix.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users