Nekro a wskrzeszanie
Ooze
11.08.2009
proszę kogos kto wie czemu wskrzeszajac nekro graczy zawsze maja 25 hp nie zaleznie od tego ile inteligencji ma nekro... jesli ktos wie jak poprawic ten maly irytujacy blad to proszę o kod z poprawka...
z gory dziekuje
p.s. wersja DM : 5.9l
z gory dziekuje
p.s. wersja DM : 5.9l
Vertricus
11.08.2009
Jest cvar na ilość HP po wskrzeszeniu.
Ten kod za to odpowiada tak więc tu chyba chodzi o int gracza wszkrzeszonego
public task_setplayer(args[])
{
new id = args[0]
fm_give_item(id, "weapon_knife")
if(args[1]==1)
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
change_health(id,999,0,"")
set_user_godmode(id, 1)
new newarg[1]
newarg[0]=id
set_task(3.0,"god_off",id+95123,newarg,1)
}
else
{
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])
Display_Fade(id,seconds(2),seconds(2),0,0,0,0,255)
}
if(player_item_id[id]==17) fm_set_user_health(id,5)
}
Ten kod za to odpowiada tak więc tu chyba chodzi o int gracza wszkrzeszonego
Ooze
11.08.2009
no wlasnie tez ten kod znalazlem i nie wiem jak zmienic to tak zeby bylo z inteligencji nekromanty... a nie mam ochoty przeczytac ton poradnikow tylko po to zeby zmienic taka pierdolke wiec moze ktos kto juz potrrafi pisac pluginy mi pomoze ?!
Ooze
11.08.2009
hmmm... no tak , ale to odpowiada jak sadze ze zawsze bedzie 25 hp nie zaleznie od posiadanego przez nekro inteligencji... wiec jak sobie wsadze 100 to bedzie 100 hp ale nie bedzie sie zmieniala wartosc w zaleznosci od int...
p.s. programowac to ja potrafie i mniej wiecej widze co jest co ale nie znam tego "jezyka" wiec nie wiem jak to zmienic tak jak mowie...
p.s. programowac to ja potrafie i mniej wiecej widze co jest co ale nie znam tego "jezyka" wiec nie wiem jak to zmienic tak jak mowie...
Vertricus
11.08.2009
Myślę, że
takie jest me rozumowanie nie wiem czy dobre ;D
new a = tu ustal id wszkrzeszającego
i w kodzie zmień
player_intelligence[a]
takie jest me rozumowanie nie wiem czy dobre ;D
Ooze
11.08.2009
ja osobiscie nie mam pojecia jak to napisac bo zupelnie ale to zupelnie nie znam sie na pisaniu pluginów do CSa... patrze po tym kodzie i probuje cos wywnioskowac ale pogmatwane to jak lato z radiem
sadze ze to nie moze byc wielki problem zrobic to... z punktu programisty wystarczy zmienic tylko ta linijke :
[ Dodano: 18-08-2009, 00:41 ]
ponawiam temat...
to chyba nie jest takie trudne? a moze jest?
sadze ze to nie moze byc wielki problem zrobic to... z punktu programisty wystarczy zmienic tylko ta linijke :
fm_set_user_health(id,get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])tak aby player_inteligence bylo brane z (id) wskrzeszajacego a nie wskrzeszanego i podzielic to np na 2 czyli:
zycie po wskrzeszeniu = bazowe 25 + (inteligencja nekro / 2)
[ Dodano: 18-08-2009, 00:41 ]
ponawiam temat...
to chyba nie jest takie trudne? a moze jest?
HalveS
11.12.2009
Ktos znalazl sposob na poprawienie tego, zeby pobieralo warotsc inteligencji od nekromanty, a nie od osoby wskrzeszanej?
Probowalem wg instrukcji Vertricusa, ale ciagle pobiera inteligencje od wskrzeszanego
Probowalem wg instrukcji Vertricusa, ale ciagle pobiera inteligencje od wskrzeszanego
HalveS
11.12.2009
Niestety nie
Probowalem tego zaraz na poczatku i niestety pobiera wartosc inteligencji osoby wskrzeszanej.
Probowalem tego zaraz na poczatku i niestety pobiera wartosc inteligencji osoby wskrzeszanej.