←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nekro a wskrzeszanie

Zablokowany

  • +
  • -
Ooze - zdjęcie Ooze 11.08.2009

proszę kogos kto wie czemu wskrzeszajac nekro graczy zawsze maja 25 hp nie zaleznie od tego ile inteligencji ma nekro... jesli ktos wie jak poprawic ten maly irytujacy blad to proszę o kod z poprawka...

z gory dziekuje

p.s. wersja DM : 5.9l
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 11.08.2009

Jest cvar na ilość HP po wskrzeszeniu.

public task_setplayer(args[])
{
new id = args[0]

fm_give_item(id, "weapon_knife")

if(args[1]==1)
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
change_health(id,999,0,"")
set_user_godmode(id, 1)

new newarg[1]
newarg[0]=id

set_task(3.0,"god_off",id+95123,newarg,1)
}
else
{
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])

Display_Fade(id,seconds(2),seconds(2),0,0,0,0,255)
}

if(player_item_id[id]==17) fm_set_user_health(id,5)
}


Ten kod za to odpowiada tak więc tu chyba chodzi o int gracza wszkrzeszonego :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Ooze - zdjęcie Ooze 11.08.2009

no wlasnie tez ten kod znalazlem i nie wiem jak zmienic to tak zeby bylo z inteligencji nekromanty... a nie mam ochoty przeczytac ton poradnikow tylko po to zeby zmienic taka pierdolke wiec moze ktos kto juz potrrafi pisac pluginy mi pomoze ?! :help:
Odpowiedz

  • +
  • -
DK - zdjęcie DK 11.08.2009

DLa tego ??

cvar_revival_health	= register_cvar("amx_revkit_health", 	"25")
Odpowiedz

  • +
  • -
Ooze - zdjęcie Ooze 11.08.2009

hmmm... no tak , ale to odpowiada jak sadze ze zawsze bedzie 25 hp nie zaleznie od posiadanego przez nekro inteligencji... wiec jak sobie wsadze 100 to bedzie 100 hp ale nie bedzie sie zmieniala wartosc w zaleznosci od int...

p.s. programowac to ja potrafie i mniej wiecej widze co jest co ale nie znam tego "jezyka" wiec nie wiem jak to zmienic tak jak mowie...
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 11.08.2009

Myślę, że

new a = tu ustal id wszkrzeszającego
i w kodzie zmień
player_intelligence[a]


takie jest me rozumowanie nie wiem czy dobre ;D
Odpowiedz

  • +
  • -
Ooze - zdjęcie Ooze 11.08.2009

ja osobiscie nie mam pojecia jak to napisac bo zupelnie ale to zupelnie nie znam sie na pisaniu pluginów do CSa... patrze po tym kodzie i probuje cos wywnioskowac ale pogmatwane to jak lato z radiem :)

sadze ze to nie moze byc wielki problem zrobic to... z punktu programisty wystarczy zmienic tylko ta linijke :
fm_set_user_health(id,get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]]) 
tak aby player_inteligence bylo brane z (id) wskrzeszajacego a nie wskrzeszanego i podzielic to np na 2 czyli:
zycie po wskrzeszeniu = bazowe 25 + (inteligencja nekro / 2)


[ Dodano: 18-08-2009, 00:41 ]
ponawiam temat...

to chyba nie jest takie trudne? a moze jest?
Odpowiedz

  • +
  • -
HalveS - zdjęcie HalveS 11.12.2009

Ktos znalazl sposob na poprawienie tego, zeby pobieralo warotsc inteligencji od nekromanty, a nie od osoby wskrzeszanej?

Probowalem wg instrukcji Vertricusa, ale ciagle pobiera inteligencje od wskrzeszanego :|
Odpowiedz

Radeon - zdjęcie Radeon 11.12.2009

+player_intelligence[id])

może tak?
Odpowiedz

  • +
  • -
HalveS - zdjęcie HalveS 11.12.2009

Niestety nie :(
Probowalem tego zaraz na poczatku i niestety pobiera wartosc inteligencji osoby wskrzeszanej.
Odpowiedz
Zablokowany