Po 1.
public joinToZombies(index)
Funkcja nie jest w ogóle wywoływana, myslalem ze jest jakimś natywem z basebuilder.inc, ale jestem rozczarowany, wiec nawet jak uruchomisz plugin, to nie będzie działał bo ta funkcja nigdy się nie wykonuje.
Po 2.
public joinToZombies(index)
}
is_user_connecting(index)
}
Pierwszy znak po zdefiniowaniu funkcji to "}"? Chcesz zamknąć funkcję zanim ją otworzyłeś?
is_user_connecting(index) - po co to tutaj stoi? Chciałeś sprawdzić czy się łączy? Teoretycznie to powinno brzmieć tak:
if(!is_user_connecting(index)) // jeśli się nie łączy, czyli is_user_connecting to fałsz
return;
else {
// wykonaj jeśli się łączy
blabla()
}
Po 3
cs_set_user_team (index, cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
Nie wiem co chciales uzyskac ale wydaje mi sie, ze
cs_set_user_team (index, CS_TEAM_T)
Czyli w całości
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Po wejsciu na serwer przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RevengeST"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public joinToZombies(index)
{
if(!is_user_connecting(index))
return;
else
cs_set_user_team (index, CS_TEAM_T)
}
Ale tak jak mowie, funkcja joinToZombies sie nie wywołuje wiec popracuj nad tym, albo opisz co chcesz uzyskać.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul