←  Forum

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błędy w generatorach

maciek233 - zdjęcie maciek233 12.05.2014

Znalazłem 1 błąd w generatorze vip i generatorze klas. 1.Generatorze klas. Kiedy się wybiera opcję "Jeden cios nożem" i potem styl: prawym (PPM)i kompiluj to jeszcze wszystko oky jest ale potem jak trzeba zabić gracza z noża (PPM) to go nie zabija za pierwszym razem. 2.Generatorze vip. Menu vip nie otwiera się na początek rundy (wcale nie włącza się). Proszę o szybką naprawę tych błędów.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 12.05.2014

Untitled.png

 

Co zrobisz ? Nic nie zrobisz , taki mamy klimat :P

Odpowiedz

  • +
  • -
dredek - zdjęcie dredek 12.05.2014

1/1 z kosy PPM działa prawidłowo tyle ,że gdy posiadasz daną ilość wytrzymałości (naprawionej) to zdarza się ,że nie możesz go zabić akurat 1/1 i musisz parę razy w niego uderzyć.

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
    {
        //cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

Gdy podmienisz swój obecny public TakeDamage na ten co podałem wyżej będzie już w porządku.

 

Ale co prawda to prawda tak czy siak pasowałoby ogarnąć troszkę te generatory by śmigało to tak jak powinno.

Jeszcze 1/x z broni wygenerowane z generatora jest troszkę poknocone ponieważ zamiast żeby było z jednej broni to jest ze wszystkich ale i tak wystarczy dodać warunek

 if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_xxx)
i będzie już działać jak powinno.

 

Przykład

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_AWP)
    {
        cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    }

    return HAM_HANDLED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
What?You?Banned - zdjęcie What?You?Banned 12.05.2014

Dark umówimy sie na metka ;3 ?

Odpowiedz