←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Każda klasa ma swój model

Locked

  • +
  • -
dezerter_af's Photo dezerter_af 09.08.2009

Witam!

Przerabiam DiabloMod na własne potrzeby, wprowadziłem już wiele zmian. Z c++ i pawn'a jesem laikiem dlatego zwracam się do Was. Mam pewną koncepcję co do klas. Chciałbym aby każda klasa miała swój model.

Na przykład nija: http://www.fpsbanana.com/skins/1360

Prosiłbym o podaniem jak dodaję się model dla danej osoby.

Mam nadzieję, że jak skończę i udostępnie mod to będzie cieszyć się popularnością :D


Pozdrawiam!
Quote

  • +
  • -
DK's Photo DK 09.08.2009

new const Model_Player[] = "models/player/test/test.mdl";

public plugin_precache()

precache_model(Model_Player);


public CurWeapon(id)

{
if(player_class[id] == Mag)
		{	
			if (cs_set_user_model(id, "test")){
			
			}
		}
Quote

  • +
  • -
dezerter_af's Photo dezerter_af 09.08.2009

Sry za głupie pytanie ale mnie troche zastanowiło,

if(player_class[id] == Ninja)
        {   
            if (cs_set_user_model(id, "models/player/diablomod/ninja.mdl")){
           
            }
        }

precache_model("models/player/diablomod/ninja.mdl");


Tak będzie dobrze?
Quote

  • +
  • -
DK's Photo DK 09.08.2009

oj nie wiem
graj jakis model i zobacz
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 09.08.2009

Folder i plik musza miec taka sama nazwe tak jak test/test.mdl
Quote

  • +
  • -
dezerter_af's Photo dezerter_af 11.08.2009

To co ja podałem to nie działa :( model się ładnie ściągnał ale nieda się wybrać klasy... ;(
Quote

  • +
  • -
DK's Photo DK 11.08.2009

no to musisz zrobic tak jak mowiłem
Quote

  • +
  • -
dezerter_af's Photo dezerter_af 11.08.2009

no i zrobiłem i nie działa :P
Quote
Locked