Każda klasa ma swój model
dezerter_af
09.08.2009
Witam!
Przerabiam DiabloMod na własne potrzeby, wprowadziłem już wiele zmian. Z c++ i pawn'a jesem laikiem dlatego zwracam się do Was. Mam pewną koncepcję co do klas. Chciałbym aby każda klasa miała swój model.
Na przykład nija: http://www.fpsbanana.com/skins/1360
Prosiłbym o podaniem jak dodaję się model dla danej osoby.
Mam nadzieję, że jak skończę i udostępnie mod to będzie cieszyć się popularnością
Pozdrawiam!
Przerabiam DiabloMod na własne potrzeby, wprowadziłem już wiele zmian. Z c++ i pawn'a jesem laikiem dlatego zwracam się do Was. Mam pewną koncepcję co do klas. Chciałbym aby każda klasa miała swój model.
Na przykład nija: http://www.fpsbanana.com/skins/1360
Prosiłbym o podaniem jak dodaję się model dla danej osoby.
Mam nadzieję, że jak skończę i udostępnie mod to będzie cieszyć się popularnością
Pozdrawiam!
DK
09.08.2009
new const Model_Player[] = "models/player/test/test.mdl";
public plugin_precache() precache_model(Model_Player);
public CurWeapon(id) { if(player_class[id] == Mag) { if (cs_set_user_model(id, "test")){ } }
dezerter_af
09.08.2009
Sry za głupie pytanie ale mnie troche zastanowiło,
Tak będzie dobrze?
if(player_class[id] == Ninja) { if (cs_set_user_model(id, "models/player/diablomod/ninja.mdl")){ } }
precache_model("models/player/diablomod/ninja.mdl");
Tak będzie dobrze?
dezerter_af
11.08.2009
To co ja podałem to nie działa model się ładnie ściągnał ale nieda się wybrać klasy... ;(