Witam zainstalowałem na serwerze Moda z tego linku
http://soccerjam.jun...pic.php?p=26#26
I mam pytanie czy ktos wie jak wyłączyć obrażenia zadawane piłką i to zeby mozna było atakowac tylko gracza z piłką. ? Bardzo proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
soccer jam pomocy ;/
Temat rozp. mini TaZ, 09.08.2009 00:40
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.08.2009 00:40
#2
Napisano 09.08.2009 03:12
Znajdź w swoim pluginie i Za komentuj ten kawałek kodu :
Skompiluj i wrzuc na serwer powinien twój problem zniknąć
if(speed > 500) { //configure catching algorithm new rnd = random_num(0,100) new bstr = (PlayerUpgrades[ballowner][STR] * AMOUNT_STR) / 10 new dex = (PlayerUpgrades[player][DEX] * AMOUNT_DEX) new pct = ( PressedAction[player] ? 40:20 ) + dex pct += ( g_sprint[player] ? 5 : 0 ) //player turboing? give 5% pct -= ( g_sprint[ballowner] ? 5 : 0 ) //ballowner turboing? lose 5% pct -= bstr //ballowner has strength? remove bstr //will player avoid damage? if( rnd > pct ) { new Float:dodmg = (float(speed) / 13.0) + bstr client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"BALL_SMACKED",aname,floatround(dodmg)) fakedamage(player,"AssWhoopin",dodmg,1) //set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_ONCE) //new health=get_user_health(player) //set_user_health ( player, health -floatround(dodmg)) //set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_NOT) if(!is_user_alive(player)) { message_begin(MSG_ALL, gmsgDeathMsg) write_byte(ballowner) write_byte(player) write_string("AssWhoopin") message_end() new frags = get_user_frags(ballowner) entity_set_float(ballowner, EV_FL_frags, float(frags + 1)) setScoreInfo(ballowner) //set_user_frags(ballowner, get_user_frags(ballowner)+1) Event_Record(ballowner, KILL, -1, EXP_KILL) client_print(player,print_chat,"%L",player,"KILLED_BY_BALL") client_print(ballowner,print_chat,"%L",ballowner,"EXP_FOR_BALLKILL") } else { new Float:pushVel[3] pushVel[0] = velocity[0] pushVel[1] = velocity[1] pushVel[2] = velocity[2] + ((velocity[2] < 0)?random_float(-200.0,-50.0):random_float(50.0,200.0)) entity_set_vector(player,EV_VEC_velocity,pushVel) } for(x=0;x<3;x++) velocity[x] = (velocity[x] * random_float(0.1,0.9)) entity_set_vector(aball,EV_VEC_velocity,velocity) direction = 0 return PLUGIN_HANDLED } }
Skompiluj i wrzuc na serwer powinien twój problem zniknąć
#3
Napisano 09.08.2009 09:56
probowałem skompilowac w kompilatorze tutaj na forum i nie moge jakis bład.. moze ktos mi skompilowac tak zeby Piłka nie zadawała nikomu obrazen a zabic z noza było mozna tylko osobe ktora ma piłke ?
oto link do mojego sma
http://www.speedysha.../193278825.html
Dam Pomógł
oto link do mojego sma
http://www.speedysha.../193278825.html
Dam Pomógł
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych