[ROZWIĄZANE] Trzy "opcje" w menu_a...
Najlepsza odpowiedź radim 04.05.2014 08:39
new szKlasa[ 61 ]; if(zdobycie_jakies_rangi[ id ]) format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa") else if(ma_range[ id ]) format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa") else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa") menu_additem(menu, szKlasa)
Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać
Przejdź do postu
MAGNET
03.05.2014
Witam.
Chciałbym, aby napis w menu_additem zmieniał się, gdy gracz:
1. Zdobył już jakąś rangę - \wKlasa
2. Ma aktualną rangę - \yKlasa
3. Jeszcze nie ma jakiejś rangi - \rKlasa
Problem w tym, że nie wiem, jak to zrobić. Próbowałem coś takiego:
menu_additem(menu, "%s", poziom[id] == 3 ? "\yKlasa" : "\rKlasa")
Jednak nie daje mi to możliwości operowania na trzech opcjach.
Czy ktoś ma może pomysł na to?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Najlepsza odpowiedź
radim
04.05.2014
new szKlasa[ 61 ]; if(zdobycie_jakies_rangi[ id ]) format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa") else if(ma_range[ id ]) format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa") else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa") menu_additem(menu, szKlasa)
Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać
MAGNET
04.05.2014
Co prawda, mój kod wygląda "pięknie", ale działa.
Wpadłem na to już wcześniej, ale skoro nic innego się nie wymyśli, to jakoś idzie to przeboleć
Dziękuję za pomoc
sebul
04.05.2014
new szKlasa[ 61 ];
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "\w" : (poziom[id] == 2) ? "\y" : "\r")
menu_additem(menu, szKlasa)
Można też próbować tak
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "w" : (poziom[id] == 2) ? "y" : "r")