←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Trzy "opcje" w menu_a...


Najlepsza odpowiedź radim 04.05.2014 08:39

new szKlasa[ 61 ];

if(zdobycie_jakies_rangi[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa")
else if(ma_range[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa")
else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa")

menu_additem(menu, szKlasa)

Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać :D

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 03.05.2014

Witam.

Chciałbym, aby napis w menu_additem zmieniał się, gdy gracz:

1. Zdobył już jakąś rangę - \wKlasa

2. Ma aktualną rangę - \yKlasa

3. Jeszcze nie ma jakiejś rangi - \rKlasa

 

Problem w tym, że nie wiem, jak to zrobić. Próbowałem coś takiego:

menu_additem(menu, "%s", poziom[id] == 3 ? "\yKlasa" : "\rKlasa")

 

Jednak nie daje mi to możliwości operowania na trzech opcjach.

 

Czy ktoś ma może pomysł na to?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź radim - zdjęcie radim 04.05.2014

new szKlasa[ 61 ];

if(zdobycie_jakies_rangi[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa")
else if(ma_range[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa")
else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa")

menu_additem(menu, szKlasa)

Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać :D

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 04.05.2014

Co prawda, mój kod wygląda "pięknie", ale działa.

 

Wpadłem na to już wcześniej, ale skoro nic innego się nie wymyśli, to jakoś idzie to przeboleć :P

 

Dziękuję za pomoc

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 04.05.2014

new szKlasa[ 61 ];
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "\w" : (poziom[id] == 2) ? "\y" : "\r")
menu_additem(menu, szKlasa)

Można też próbować tak
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "w" : (poziom[id] == 2) ? "y" : "r")
Odpowiedz
Zablokowany