[ROZWIĄZANE] Jak przenieść "szybkie pr...
Najlepsza odpowiedź Rivit 28.04.2014 16:34
menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, szybkosc);
switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } }
Jakis kod rozjechany dałeś.
Przejdź do postujames2001 28.04.2014
Witam !!
Mam taki kod:
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1) format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile punktow dodac do statow)"); else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }
oraz
switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } }
I jak przenieść to: Przydziel 100/200/500/1000 z pozycji "1" na pozycję "5" ?
Bo gdy zamienię case to nie działa
Daję potrzebny kawałek .sma:
Spoiler
Będą plusy +++ !!
Pozdrawiam
dasiek
28.04.2014
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Problemy
Najlepsza odpowiedź
Rivit
28.04.2014
menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, szybkosc);
switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]) ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } }
Jakis kod rozjechany dałeś.
james2001 28.04.2014
Przeniosło się na 5 miejsce ale NIE mogę zmieniać między 100/200/500/1000
Jak klikam na "5" to NIC się NIE dzieje.
Pomóż mi
james2001 28.04.2014
Rivit
28.04.2014
Być może że klasa ma swoje bazowe statystyki.
Limit poziomu masz 1201, więc limit statystyk powinien być 600.
Pokaż opis klasy generał
james2001 28.04.2014
dzięki !! Ale ja głupi jestem, oczywiście że ma bazowe
Reputka leci ++ !
//close
Reputka leci ++ !
//close