←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

JB
Jak to jest z pobieraniem .wad przy tworze...

ChicuuPlayGames - zdjęcie ChicuuPlayGames 22.04.2014

Słuchajcie, zaczynam pierwszy raz tworzyć mapę na własnych texturach. Na mapkę trzeba poświęcić bardzo dużo czasu z powodu, że jest ona typu JailBreak. Nie chciałbym, żeby była ona na texturach z HF ponieważ głównym celem serwerów JB jest wykorzystywanie mapy. I zastanawiam się, jak zrobić, żeby graczom przy wejściu na serwer ściągał się mój własny plik .wad wykonany w programie wally. Czy to wystarczy, że mapkę w VHE 3.4 tworzę przy użyciu jb_catskill.wad i ten sam plik wrzucę do FTP serwera w katalog cstrike ? Czy wtedy wszystko będzie działać? Co się stanie jeśli mapkę robię na texturach a.wad i wykompiluję mapkę do rozszerzenia .bps po czym wrzucę na FTP serwera a plik a.wad zmienię nazwę na jb_catskill.wad i wrzucę do katalogu cstrike? Wtedy serwer będzie wymagał pliku a.wad czy jb_catskill.wad mimo tego, że znajduję się w tych plikach te same textury? Sprawdzone, działające odpowiedzi będę nagradzał reputacją :)

Odpowiedz

  • +
  • -
pd311 - zdjęcie pd311 22.04.2014

Są dwa sposoby.

 

- Możesz dodać plik wad oddzielnie i wtedy będziesz musiał stworzyć plik *.res przy pomocy notatnika. Ten plik informuje mapę co ma pobrać i z jakiego folderu potrzebne do działania mapy pliki. Jeżeli nie będzie pliku *.res, a dodasz tekstury, muzykę, modele i inne pliki, to najzwyczajniej się one nie pobiorą graczom i może im się mapa nie uruchomić.

Przykładowy plik res wygląda tak:

 

zm_LabU.wad
models/zm_LabU_bypd311/drzewo01.mdl
models/zm_LabU_bypd311/jaskinia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/kuchnia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_duze.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_male.mdl
sound/zm_LabU_bypd311/c4_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/dol_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/fire_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/rury_01.wav
sound/ambience/Opera.wav
sprites/zm_LabU_bypd311/fire01.spr
sprites/zm_LabU_bypd311/glow01.spr
overviews/zm_LabU.bmp
overviews/zm_LabU.txt
maps/zm_LabU.res

 

 

- Możesz wgrać plik wad do mapy. Jednak gdy mapa waży powyżej 10 mb to nie będzie się dało jej pobrać poprzez fast download. Dodatkowo musisz zrobić plik res jeżeli na mapie są inne pliki (dźwięki, modele, mini mapa, sprites).

Odpowiedz

ChicuuPlayGames - zdjęcie ChicuuPlayGames 23.04.2014

Są dwa sposoby.

 

- Możesz dodać plik wad oddzielnie i wtedy będziesz musiał stworzyć plik *.res przy pomocy notatnika. Ten plik informuje mapę co ma pobrać i z jakiego folderu potrzebne do działania mapy pliki. Jeżeli nie będzie pliku *.res, a dodasz tekstury, muzykę, modele i inne pliki, to najzwyczajniej się one nie pobiorą graczom i może im się mapa nie uruchomić.

Przykładowy plik res wygląda tak:

zm_LabU.wad
models/zm_LabU_bypd311/drzewo01.mdl
models/zm_LabU_bypd311/jaskinia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/kuchnia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_duze.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_male.mdl
sound/zm_LabU_bypd311/c4_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/dol_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/fire_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/rury_01.wav
sound/ambience/Opera.wav
sprites/zm_LabU_bypd311/fire01.spr
sprites/zm_LabU_bypd311/glow01.spr
overviews/zm_LabU.bmp
overviews/zm_LabU.txt
maps/zm_LabU.res

- Możesz wgrać plik wad do mapy. Jednak gdy mapa waży powyżej 10 mb to nie będzie się dało jej pobrać poprzez fast download. Dodatkowo musisz zrobić plik res jeżeli na mapie są inne pliki (dźwięki, modele, mini mapa, sprites).

 

Rozumiem, że jeśli nie ma żadnych dźwięków, modeli, jest tylko sam plik .wad z texturami to plik res wygląda w ten spobób:

 

jb_catskill.wad

 

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie z twojej strony i udzielenie mi pomocy, jeśli to co napisałem się zgadza to dziękuję jeszcze raz i zatwierdzam twój post jako rozwiązanie, jeśli coś się nie zgadza proszę o PW.

 

 

//edit: Ach no tak! Tutaj nie ma opcji, żeby samemu zamknąć temat. Moderator rób swoje :)


Użytkownik ChicuuPlayGames edytował ten post 23.04.2014 11:52
Odpowiedz