←  Poradniki/Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Plague 4.3
[TUT] zwracanie ammo packów wydanych przed...

  • +
  • -
Shaxu - zdjęcie Shaxu 21.04.2014

Witam Serdecznie.

 

W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wykonać zwracanie wydanych ammo packów przed pojawieniem się infekcji. Jeśli kupiliśmy coś w sklepie oraz staniemy się pierwszym zombie lub np nemesisem nasze ammo packi za zakupienie przedmiotu zostaną zwrócone.

 

1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )

2 ) W " // Player vars " znajdź następującą linijkę

new g_ammopacks[33] // ammo pack count

Dodaj pod nią

new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

Całość ma wyglądać Tak

new g_ammopacks[33] // ammo pack count
new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

3 ) W " // CVAR pointers " na samym dole dodaj

cvar_retammo

Całość ma wyglądać Tak

... cvar_keephealthondisconnect, cvar_buyzonetime, cvar_huddisplay, cvar_retammo

4 ) W " // CVARS - General Purpose " znajdź następującą linijkę

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")

Dodaj pod nią

cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

Całość ma wyglądać Tak

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")
cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

5 ) W " public fw_PlayerSpawn_Post(id) " znajdź następującą linijkę

g_isalive[id] = true

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] = 0

Całość ma wyglądać Tak

g_isalive[id] = true
BackAmmoPacks[id] = 0

6 ) W " buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0) " znajdź następującą linijkę

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Całość ma wyglądać Tak

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

7 ) Znajdź " zombieme(id, infector, nemesis, silentmode, rewards) " oraz dodaj powyżej następującą funkcje

public returnammo() {
	for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) {
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		if((g_nemesis[i] || g_zombie[i] || g_survivor[i]) && get_pcvar_num(cvar_retammo)) 
			g_ammopacks[i] += BackAmmoPacks[i] 
	}
}

8 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 22.04.2014

Bardzo ładny splagiatowany poradnik.
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.
Odpowiedz

  • +
  • -
Shaxu - zdjęcie Shaxu 22.04.2014

Bardzo ładny splagiatowany poradnik.
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.

 

Nie rozumiem, poradnik został nie wiem czy zauważyłeś w tym samym stylu co mój pierwszy poradnik http://amxx.pl/topic...-danych-mapach/ , tutaj też możesz to samo napisać że został zplagiatowany.

Masz rację takowy poradnik występuje już w internecie, ale został przeze mnie troszeczkę unowocześniony poprzez dodanie cvara którym można regulować. Po za tym został tutorial napisany przejrzyście i znajduje się na polskim forum.

 

Kwestia plusików mnie nie interesuje ( jeśli komuś się podoba tutorial albo się mu przyda to po prostu kliknie w ten plus ), zrobiłem tutorial z kompletnych nudów na komputerze oraz chciałem coś wrzucić swojego na AMXX.pl ^^

Odpowiedz

  • +
  • -
BlanciK THC - zdjęcie BlanciK THC 22.04.2014

Dobra robota przyda się :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 22.04.2014

To że dodałeś cvara, nie usprawiedliwa cię do niepodawania źródła.

Chciałbyś, aby ktoś podpisywał się pod twoją pracą, dodając jednego cvara?
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxBoy4GirlxXx - zdjęcie xXxBoy4GirlxXx 22.04.2014

o lool, czego juz nie wymyślą do tego zombie moda ^^ Cudowne! 

Odpowiedz