[TUT] zwracanie ammo packów wydanych przed...
Shaxu
21.04.2014
Witam Serdecznie.
W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wykonać zwracanie wydanych ammo packów przed pojawieniem się infekcji. Jeśli kupiliśmy coś w sklepie oraz staniemy się pierwszym zombie lub np nemesisem nasze ammo packi za zakupienie przedmiotu zostaną zwrócone.
1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )
2 ) W " // Player vars " znajdź następującą linijkę
new g_ammopacks[33] // ammo pack count
Dodaj pod nią
new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return
Całość ma wyglądać Tak
new g_ammopacks[33] // ammo pack count new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return
3 ) W " // CVAR pointers " na samym dole dodaj
cvar_retammo
Całość ma wyglądać Tak
... cvar_keephealthondisconnect, cvar_buyzonetime, cvar_huddisplay, cvar_retammo
4 ) W " // CVARS - General Purpose " znajdź następującą linijkę
cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")
Dodaj pod nią
cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")
Całość ma wyglądać Tak
cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1") cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")
5 ) W " public fw_PlayerSpawn_Post(id) " znajdź następującą linijkę
g_isalive[id] = true
Dodaj pod nią
BackAmmoPacks[id] = 0
Całość ma wyglądać Tak
g_isalive[id] = true BackAmmoPacks[id] = 0
6 ) W " buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0) " znajdź następującą linijkę
g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
Dodaj pod nią
BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
Całość ma wyglądać Tak
g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid) BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
7 ) Znajdź " zombieme(id, infector, nemesis, silentmode, rewards) " oraz dodaj powyżej następującą funkcje
public returnammo() { for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if((g_nemesis[i] || g_zombie[i] || g_survivor[i]) && get_pcvar_num(cvar_retammo)) g_ammopacks[i] += BackAmmoPacks[i] } }
8 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.
Drago36
22.04.2014
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.
Shaxu
22.04.2014
Bardzo ładny splagiatowany poradnik.
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.
Nie rozumiem, poradnik został nie wiem czy zauważyłeś w tym samym stylu co mój pierwszy poradnik http://amxx.pl/topic...-danych-mapach/ , tutaj też możesz to samo napisać że został zplagiatowany.
Masz rację takowy poradnik występuje już w internecie, ale został przeze mnie troszeczkę unowocześniony poprzez dodanie cvara którym można regulować. Po za tym został tutorial napisany przejrzyście i znajduje się na polskim forum.
Kwestia plusików mnie nie interesuje ( jeśli komuś się podoba tutorial albo się mu przyda to po prostu kliknie w ten plus ), zrobiłem tutorial z kompletnych nudów na komputerze oraz chciałem coś wrzucić swojego na AMXX.pl
Drago36
22.04.2014
Chciałbyś, aby ktoś podpisywał się pod twoją pracą, dodając jednego cvara?