←  Poradniki/Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Plague 4.3
[TUT] Blokowanie infekcji na danych mapach

  • +
  • -
Shaxu's Photo Shaxu 20.04.2014

Witam Serdecznie.

 

W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wyłączyć infekcję na danych mapach. Można polecieć na skróty używając np cvaru zp_delay 99999, ale ja zaprezentuję wam swój sposób, który jest niezawodny.

Część osób się zastanowi po co jest stosowana taka modyfikacja ? Głównym powodem są bossy serwerowe ( Oberon / Alien itp ), które wprowadzają powiew świeżości do naszego Zombie Plague, to głównie dla nich się specjalnie wyłącza infekcję aby nie było problemów z rozgrywką.

 

1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )

2 ) W " // Game vars " znajdź następującą linijkę

new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent

Dodaj pod nią

new Alien_Map

Całość ma wyglądać Tak

new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent
new Alien_Map
3 ) Znajdź następujący kod
// Check if it's a CZ server
	new mymod[6]
	get_modname(mymod, charsmax(mymod))
	if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1
}

Dodaj pod nim

if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1)
	Alien_Map = 1
	else
	Alien_Map = 0
}

Całość ma wyglądać Tak

	// Check if it's a CZ server
	new mymod[6]
	get_modname(mymod, charsmax(mymod))
	if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1

	new MapName[64]
	get_mapname(MapName, 63)

	if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1)
	Alien_Map = 1
	else
	Alien_Map = 0
}

4 ) W " make_a_zombie(mode, id) " znajdź następującą linijkę

if (iPlayersnum < 1)

Zamień ją na 

if (iPlayersnum < 1 || Alien_Map)

5 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.

 

W Tutorialu zastosowałem mapę " zp_boss_city " , ty możesz podać każdą inną na której będziesz chciał wyłączyć infekcję.

Quote