[TUT] Blokowanie infekcji na danych mapach
Shaxu
20.04.2014
Witam Serdecznie.
W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wyłączyć infekcję na danych mapach. Można polecieć na skróty używając np cvaru zp_delay 99999, ale ja zaprezentuję wam swój sposób, który jest niezawodny.
Część osób się zastanowi po co jest stosowana taka modyfikacja ? Głównym powodem są bossy serwerowe ( Oberon / Alien itp ), które wprowadzają powiew świeżości do naszego Zombie Plague, to głównie dla nich się specjalnie wyłącza infekcję aby nie było problemów z rozgrywką.
1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )
2 ) W " // Game vars " znajdź następującą linijkę
new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent
Dodaj pod nią
new Alien_Map
Całość ma wyglądać Tak
new g_switchingteam // flag for whenever a player's team change emessage is sent new Alien_Map
// Check if it's a CZ server new mymod[6] get_modname(mymod, charsmax(mymod)) if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1 }
Dodaj pod nim
if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1) Alien_Map = 1 else Alien_Map = 0 }
Całość ma wyglądać Tak
// Check if it's a CZ server new mymod[6] get_modname(mymod, charsmax(mymod)) if (equal(mymod, "czero")) g_czero = 1 new MapName[64] get_mapname(MapName, 63) if(contain(MapName, "zp_boss_city" ) != -1) Alien_Map = 1 else Alien_Map = 0 }
4 ) W " make_a_zombie(mode, id) " znajdź następującą linijkę
if (iPlayersnum < 1)
Zamień ją na
if (iPlayersnum < 1 || Alien_Map)
5 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.
W Tutorialu zastosowałem mapę " zp_boss_city " , ty możesz podać każdą inną na której będziesz chciał wyłączyć infekcję.