Blokada noktowizora, radaru i autobh i ukr...
killer98
18.04.2014
Jaki jest kod na blokadę i odblokowanie noktowizora dla ct ?
I jaki jest kod na blokadę i odblokowanie radaru dla tt?
I jaki jest kod na włączenie i wyłączenie AutoBH?
I ukrycie i włączenie głośnika http://amxx.pl/topic...nika-nad-glowa/ ?
Użytkownik killer98 edytował ten post 18.04.2014 12:09
ST3FAN
26.04.2014
1. Wiem że szukasz kodu, ale z tego co wiem, można chyba zablokować to przez menu admina. Lecz chyba nie dla wybranej drużyny.
3. Z tego co wiem jest od tego plugin. Nie wiem czy to o to chodzi ale masz.
public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE }
4.
public forward_prethink(id) { if(++counter[id] > MESSAGE_RATE) { counter[id] = 0 message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice")) write_byte(0) write_byte(id) message_end() } return FMRES_IGNORED }
2. Nie wiem.
A nie prościej wyłączyć plugin w plugins.ini? Jeśli chodzi o drużyne, zmienia to istotę rzeczy. Co do 4, to wydaje mi się, że usunięcie tego kodu usunie ten "głośnik" a dodanie, doda. W 3 wziąłem jakiś kod z pluginu na BH. Lecz nwm, to jest chyba złe. :c
Użytkownik St3fan edytował ten post 26.04.2014 19:26