Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bm:P
Temat rozp.
nuno
, 06.08.2009 08:09
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.08.2009 08:09
co to za błąd próbuje go rozgryźć ale nie wiem co
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
to gdzieś tutaj
if (strlen(szType) > 0)
{
//if type is not a teleport
if (szType[0] != gTeleportSaveId)
{
//set axis orientation depending on block angles
if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 0.0)
{
axis = X;
}
else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
//increment block counter
++blockCount;
}
//create block or teleport depending on type
switch (szType[0])
{
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
to gdzieś tutaj
if (strlen(szType) > 0)
{
//if type is not a teleport
if (szType[0] != gTeleportSaveId)
{
//set axis orientation depending on block angles
if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 0.0)
{
axis = X;
}
else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
//increment block counter
++blockCount;
}
//create block or teleport depending on type
switch (szType[0])
{
#2
Napisano 06.08.2009 09:43
podaj cały kod źródłowy pluginu.
#3
Napisano 06.08.2009 09:58
to jest ten bm jak kompiluje to mi to wyskakuje :
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
[ Dodano: 06-08-2009, 18:15 ]
nikt nie pomorze?
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
[ Dodano: 06-08-2009, 18:15 ]
nikt nie pomorze?
Załączone pliki
#4
Napisano 06.08.2009 17:20
jak sobie wyobrażasz 2x else pod rząd ? jak coś to else if( ) a else może być tylko jedno, na dodatek na końcu.else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
#5
Napisano 06.08.2009 18:15
czyli co muszę zrobić?
dobra udało się mogę skompilować pluga, ale ciekawe czy zdziała ;>
dobra udało się mogę skompilować pluga, ale ciekawe czy zdziała ;>
#6
Napisano 06.08.2009 18:22
albo wywalić ostatniego else'a albo do przedostatniego else'a dodać if (jakis warunek)czyli co muszę zrobić?
nie wiem co to ma być to nie powiem konkretnie co masz zrobić...
#7
Napisano 06.08.2009 18:24
ahhhhh (zawiedziony) nie działa, a może ktoś by się pod jol pracy i zrobił mi rozmiar dla beczki ?
wiesz ja sam robię swojego blockmakera i chociaż, że nie znam się na tym języku pawna'a (sory jak przekręcę) to coś tam zawsze wychodzi, a teraz nie wyszło. Trzeba do tego znać już język pawna (sory jak przekręcę), a ja takich umiejętności już nie posiadam a szkoda bo lubię się bawić w plugach
[ Dodano: 06-08-2009, 20:17 ]
ktoś zrobi jakiś dobry człowiek dla mnie byłbym wdzięczny
i dał bym pomógł tylko jakbym wiedział jak ?
wiesz ja sam robię swojego blockmakera i chociaż, że nie znam się na tym języku pawna'a (sory jak przekręcę) to coś tam zawsze wychodzi, a teraz nie wyszło. Trzeba do tego znać już język pawna (sory jak przekręcę), a ja takich umiejętności już nie posiadam a szkoda bo lubię się bawić w plugach
[ Dodano: 06-08-2009, 20:17 ]
ktoś zrobi jakiś dobry człowiek dla mnie byłbym wdzięczny
i dał bym pomógł tylko jakbym wiedział jak ?
#8
Napisano 08.08.2009 21:32
Problem merytoryczny... chcesz miec osie X,Y,Z, Q?? Ja sam jestem 3 wymiarowy (4 w porywach gdy zaliczymy czas).
#9
Napisano 10.08.2009 07:36
ale da się zrobić 4 rozmiary czy nie ;>
albo plugin jakiś co jest model beczki i można go postawić gdzie się chce
albo plugin jakiś co jest model beczki i można go postawić gdzie się chce
#10
Napisano 10.08.2009 09:43
Rozmiar modelu jest ustalony, jedynie mozesz zrobic sposob na kladzenie kilku modeli na raz :>
#11
Napisano 10.08.2009 12:19
ja mam tak, że dodam model np. za platformę to widać model cały, ale jak już wskoczę na beczkę to mi nogi ucina, a i można pod beczkę wejść i chciałbym aby były takie rozmiary jak ma beczka model, aby nie ucinało nogi ani nie dało się przejść pod beczka
#12
Napisano 10.08.2009 13:26
Jak mowilem model "beczki" jest ustalony, ale rozmiar obiektu w cs'ie nie. Mozesz ustalic ze taka beczka ma rozmiar 5x5x5 ale model ma rozmiar 40x40x40 - w efekcjie jak bedziesz chcial stanac to staniesz na tym 5x5x5 ale bedziesz wchodzil wewnatrz modelu co jest znacznie wiekszy od tego co chciales :>
#13
Napisano 10.08.2009 14:17
a zrobiłbyś mi tak aby można było stać normalnie czy nie?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych