Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bm:P


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 nuno

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 06.08.2009 08:09

co to za błąd próbuje go rozgryźć ale nie wiem co ;P

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero

to gdzieś tutaj ^^

if (strlen(szType) > 0)
{
//if type is not a teleport
if (szType[0] != gTeleportSaveId)
{
//set axis orientation depending on block angles
if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 0.0)
{
axis = X;
}
else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}

//increment block counter
++blockCount;
}

//create block or teleport depending on type
switch (szType[0])
{
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 06.08.2009 09:43

podaj cały kod źródłowy pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#3 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 06.08.2009 09:58

to jest ten bm jak kompiluje to mi to wyskakuje :

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero

[ Dodano: 06-08-2009, 18:15 ]
nikt nie pomorze?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.08.2009 17:20

else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}

jak sobie wyobrażasz 2x else pod rząd ? jak coś to else if( ) a else może być tylko jedno, na dodatek na końcu.
  • +
  • -
  • 0

#5 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 06.08.2009 18:15

czyli co muszę zrobić?

dobra udało się mogę skompilować pluga, ale ciekawe czy zdziała ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.08.2009 18:22

czyli co muszę zrobić?

albo wywalić ostatniego else'a albo do przedostatniego else'a dodać if (jakis warunek)
nie wiem co to ma być to nie powiem konkretnie co masz zrobić...
  • +
  • -
  • 0

#7 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 06.08.2009 18:24

ahhhhh (zawiedziony) nie działa, a może ktoś by się pod jol pracy i zrobił mi rozmiar dla beczki ?

wiesz ja sam robię swojego blockmakera i chociaż, że nie znam się na tym języku pawna'a (sory jak przekręcę) to coś tam zawsze wychodzi, a teraz nie wyszło. Trzeba do tego znać już język pawna (sory jak przekręcę), a ja takich umiejętności już nie posiadam : a szkoda bo lubię się bawić w plugach :P

[ Dodano: 06-08-2009, 20:17 ]
ktoś zrobi jakiś dobry człowiek dla mnie byłbym wdzięczny :help:

i dał bym pomógł tylko jakbym wiedział jak ? :mur:
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 08.08.2009 21:32

Problem merytoryczny... chcesz miec osie X,Y,Z, Q?? Ja sam jestem 3 wymiarowy (4 w porywach gdy zaliczymy czas).
  • +
  • -
  • 0

#9 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 10.08.2009 07:36

ale da się zrobić 4 rozmiary czy nie :?: ;>
albo plugin jakiś co jest model beczki i można go postawić gdzie się chce
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.08.2009 09:43

Rozmiar modelu jest ustalony, jedynie mozesz zrobic sposob na kladzenie kilku modeli na raz :>
  • +
  • -
  • 0

#11 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 10.08.2009 12:19

ja mam tak, że dodam model np. za platformę to widać model cały, ale jak już wskoczę na beczkę to mi nogi ucina, a i można pod beczkę wejść i chciałbym aby były takie rozmiary jak ma beczka model, aby nie ucinało nogi ani nie dało się przejść pod beczka
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.08.2009 13:26

Jak mowilem model "beczki" jest ustalony, ale rozmiar obiektu w cs'ie nie. Mozesz ustalic ze taka beczka ma rozmiar 5x5x5 ale model ma rozmiar 40x40x40 - w efekcjie jak bedziesz chcial stanac to staniesz na tym 5x5x5 ale bedziesz wchodzil wewnatrz modelu co jest znacznie wiekszy od tego co chciales :>
  • +
  • -
  • 0

#13 nuno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Warszawa / BieLany
Offline

Napisano 10.08.2009 14:17

a zrobiłbyś mi tak aby można było stać normalnie czy nie?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych