[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie obrażeń w klasie
kobys 12.04.2014
Tak jak w temacie. Potrzebuje zmiejszyć obrazenie w klasie najlepiej procentowo
mam takie cos
if(player_class[idattacker] == Psycho) damage *=1.5 if(player_class[this] == Psycho) damage *=1.5
Wiecej w kodzie nie widze na te temat.
Użytkownik Dancio edytował ten post 12.04.2014 22:38
same
12.04.2014
Możesz pokombinować z kodem od Hleba:
Zmienne Globalne new Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; plugin_init RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc"); Funkcja public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!cod_get_user_stamina(this)) return HAM_IGNORED; redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this))); SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])) return HAM_IGNORED; }
same
12.04.2014
Fakt, to jest pod COD'a
Sorki, nie zauważyłem działu
Próbowałeś zmieniać 1.5 na 2.0 lub 1.0?
Drago36
12.04.2014
Sprawdź tak:
if(player_class[this] == Psycho) { damage *= 0.6; //redukcja obrażeń o 20%, 0.7 = 30%, 0.6 = 40% itd. SetHamParamFloat(4, damage); }