←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie obrażeń w klasie

Zablokowany

kobys - zdjęcie kobys 12.04.2014

Tak jak w temacie. Potrzebuje zmiejszyć obrazenie w klasie najlepiej procentowo 

mam takie cos 

if(player_class[idattacker] == Psycho)
damage *=1.5
if(player_class[this] == Psycho)
damage *=1.5

Wiecej w kodzie nie widze na te temat.


Użytkownik Dancio edytował ten post 12.04.2014 22:38
Odpowiedz

  • +
  • -
same - zdjęcie same 12.04.2014

Możesz pokombinować z kodem od Hleba:

 

Zmienne Globalne
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");

Funkcja



public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_perk[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(!cod_get_user_stamina(this))

return HAM_IGNORED;



redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));

SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))



return HAM_IGNORED;

}
Odpowiedz

kobys - zdjęcie kobys 12.04.2014

Tylko jak to wkleić do Diablo stacha żeby działo  o_O

Odpowiedz

  • +
  • -
same - zdjęcie same 12.04.2014

Fakt, to jest pod COD'a :/

Sorki, nie zauważyłem działu :D

 

Próbowałeś zmieniać 1.5 na 2.0 lub 1.0?

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 12.04.2014

Sprawdź tak:

if(player_class[this] == Psycho)
{
damage *= 0.6; //redukcja obrażeń o 20%, 0.7 = 30%, 0.6 = 40% itd.
SetHamParamFloat(4, damage);
}
Odpowiedz

kobys - zdjęcie kobys 12.04.2014

Działa :) Dzięki za pomoc,do zamknięcia.

Odpowiedz
Zablokowany