Prośba o Klase Cygan i 2 inne.
xDaVx
12.04.2014
Siema tak jak w temacie proszę o 3 klasy
1.
Nazwa klasy: Cygan[15k]
Klasa od poziomu 15000
Co ma mieć: 500hp bazowe, 250Kondycji, 250 wytrzymałości, 0Inta, M4A1 i Ak47 a z nich 1/15
2.
Nazwa Klasy: Joda[25k]
Klasa od poziomu 25000
Co ma mieć: klasa 750hp bazowe, 250Kondycji, 250 wytrzymałości -100Inta, P90 i 35%obrażeń int, deagle 1/4
3.
Nazwa Klasy: Expert[35k]
Klasa od poziomu 35000
Co ma mieć klasa: 1500hp bazowe, 250Kondycji, 450 wytrzymałości, 0inta , Awp 1/1, Tmp 1/10, he 1/1
Pozdrawiam
Warjat
12.04.2014
Klasa nr 1 Cygan
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Cygan[15k]"; new const opis[] = "M4A1 i Ak47 a z nich 1/15"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 400; new const kondycja = 250; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 250; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 15000; //Od którego poziomu ma być klasa new level = cod_get_user_level(id); if(level < dostepna) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Klasa nr 2
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Joda[25k]"; new const opis[] = "P90 i 35% obrazen+int, deagle 1/4"; new const bronie = (1<<CSW_P90); new const zdrowie = 650; new const kondycja = 250; new const inteligencja = -100; new const wytrzymalosc = 250; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 25000; //Od którego poziomu ma być klasa new level = cod_get_user_level(id); if(level < dostepna) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_P90) cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Klasa nr 3
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Expert[35k]"; new const opis[] = "Awp 1/1, Tmp 1/10, he 1/1"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP); new const zdrowie = 1400; new const kondycja = 250; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 450; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 35000; //Od którego poziomu ma być klasa new level = cod_get_user_level(id); if(level < dostepna) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_TMP && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Zobacz ale myślę że powinno działać
Użytkownik Warjat edytował ten post 12.04.2014 18:08