Prośba o 27 klas w tym "Kapitan |Premi...
Karmelowa
09.04.2014
1) Klasa Snajper
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: AWP, deagle
Opis: 1/2 z awp, 1/6 z deagle.
2) Klasa Medyk
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Aug, usp
Opis: Ma 4 apteczki, którymi może leczyć i wskrzeszać [e] swój team, ma 5 dmg z aug.
3) Klasa Chemik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 5
Bronie: mp5, usp
Opis: Ma 2 trucizny, które wraz ze wzrostem inteligencji zadają większe obrażenia przeciwnikowi.
4) Klasa Ninja
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: tmp, deagle, smoke
Opis: Niewidzialny na nożu (widzialność spada do 40), 1/3 z noża [PPM], 1/6 z noża [LPM].
( http://cs.gamebanana.com/skins/122818 proszę aby nóż ninji i tylko ninji tak wyglądał)
5) Klasa Pogromca
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 70
Bronie: Dual tmp (ze skina), glock
Opis: Jest szybki, ma 15 dmg dodatkowo z tmp.
(Jego tmp ma tak wyglądać -> http://cs.gamebanana.com/skins/110553 )
6) Klasa Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 30
Bronie: ump, glock, fb
Opis: 1/4 na zrespienie się na respie przeciwnika, ubranie wroga, 1/8 z glocka
7) Klasa Fejm
Inteligencja: 5
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: m4a1, deagle
Opis: 10 dodatkowego dmg z m4, grawitacja zmniejszona do 400.
8) Klasa Jasnowidz
Inteligencja: -10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: Ak47, glock
Opis: Widzi niewidzialnych, ma rakietę.
9) Klasa Lara Croft
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie: mp5, elite, he
Opis: Ma linę, 10 dmg dodatkowo z mp5, 20 dmg dodatkowo z elitek.
( http://cs.gamebanana.com/skins/125745 klasa ma posiadać tego skina)
10) Klasa Rusher
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 30
Bronie: m3, xm1014
Opis: 1/6 z m3, 1/10 z xm1014
11) Klasa Striker
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Bronie: Famas, deagle, usp, 2x fb
Opis: Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa.
(5 podskoków ma być ogólnie)
12) Klasa Błyskawica
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: m249, glock
Opis: Ma 2 błyskawice [e].
(Poproszę z modelem błyskawicy ;c)
13) Klasa Umarły
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: Ak47, usp
Opis: Ma 2 duchy [e].
(Poproszę z modelem ducha ;c)
14) Klasa Sannin
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: galil, usp
Opis: Może postawić 3 repliki, które odbijają pociski.
15) Klasa Mocny full
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: mac10, glock
Opis: Ma no-head, 5 dmg dodatkowo z uzi.
16) Klasa Zabójca
Inteligencja: 5
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Ak47, usp
Opis: Nie słychać jego kroków, może się czołgać [e], ma ogranicznik rozrzutu.
17) Klasa Łazik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Bronie: SG550, glock, smoke
Opis: Ma 5 dodatkowego dmg z autolamy, mniejsza grawitacja (300), 1 rakieta.
18) Klasa Złodziej
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: galil, usp, fb
Opis: 1/2 na zabranie perku przeciwnikowi, jego widzialność spada do 60.
19) Klasa Słabiak
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: SG552, deagle, he
Opis: 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he.
20) Klasa Łowca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: scout, usp, glock
Opis: Ma 10 pułapek i 150 (dmg + inta) ze scouta.
21) Klasa Kapitan |Premium|
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: AWP, famas, glock, he
Opis: 1/1 z awp, 1/2 z he, 1/2 z noża [PPM], 2 dodatkowe podskoki.
22) Klasa Morderca |Premium|
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: m4a1, ak47, glock, deagle
Opis: Ma 5 rakiet, 5 dodatkowego dmg z m4 i ak.
23) Klasa Amadeusz |Premium|
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 25
Bronie: mp5, glock
Opis: 10 (dmg + inta) z mp5.
24) Klasa Wi$nia |Premium|
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: m4a1, glock, famas
Opis: 3 podskoki, mamy 10 sec. niewidzialności (widzialność spada do 5) [e], 15 dmg z m4 i famasa.
25) Klasa Bezgłowie |Premium|
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 100
Kondycja: 20
Bronie: galil, usp
Opis: Ma no-head, 1/25 z galila, duża wytrzymałość.
26) Klasa Wariat |Premium|
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: aug, elite
Opis: Niewidzialny na nożu (widzialność spada do 10), posiada 1 rakietę, 5 dodatkowego dmg z aug.
27) Klasa Mistrz |Nagroda|
Inteligencja: 5
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 35
Bronie: dual kriss, elite, he
Opis: 15 dmg dodatkowo ze wszystkich broni, eliminator rozrzutu, 1/3 z he.
( http://cs.gamebanana.com/skins/122410 <-- dual kriski)
Uwagi:
Premki mają być standardowe z tym najczęstszym (ADMIN_LVL), a nagroda ma być z ograniczonym dostępem dla gracza/vipa/premkowicza. ;3
Edited by CheQ, 10.04.2014 07:43.
Warjat
10.04.2014
1 Snajper
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "1/2 z awp, 1/6 z deagle."; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
2 Słabiak
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Słabiak"; new const opis[] = "1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/3 z he."; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 5) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits & DMG_HEGRENADE) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
3 Striker
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Striker"; new const opis[] = "Ma 5 podskoków i 10 dodatkowego dmg z famasa."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }