Pluginy z danego serwera
Orion.
09.04.2014
Witam.
Siedząc tak przyszła mi do głowy pewna myśl, modele, mapy itp. z danego serwera zapisują się na Naszym dysku, a jak wygląda sprawa z pluginami amxx? Również tak jest? Lub jest jakiś na to sposób? Spokojnie, nie mam złych zamiarów, to czysta ciekawość
Orion.
09.04.2014
Ale się rozpisałeś, ciągle tylko spamujesz na całym amxx, udzielasz się wszędzie ale nic nie wnosisz....
A dlaczego nie?
jak to działa?
może jakieś inne dane czy coś?
Ogen Dogen
09.04.2014
Pluginy są ładowane do pamięci serwera i po jego stronie zostaje wykonany ich kod. W żaden sposób nie ściągają się , ani kod ani skompilowany plugin. Jedynie możesz otrzymać jako klient gotowy wynik tego kodu do twojego silnika np. dodatkowe hp.
same
09.04.2014
Nie, nie skopiujesz od nikogo paczki amxx ze serwera, nie masz danych .sma ani .amxx, ściągają Ci się tylko .mp3/.wav, .bsp, .mdl itd., pluginy są tylko udostępniane przez serwer.
Przykładowo - dwa serwery miałyby takie same silniki (np. od qtm_codmod), ale różne klasy - kiedy chciałbyś wejść na X serwer, wyskoczyłoby Ci powiadomienie, że masz inną wersję qtm_codmod na swoim komputerze, a na serwerze Y mógłbyś grać.
Ogen Dogen
09.04.2014
Przykładowo - dwa serwery miałyby takie same silniki (np. od qtm_codmod), ale różne klasy - kiedy chciałbyś wejść na X serwer, wyskoczyłoby Ci powiadomienie, że masz inną wersję qtm_codmod na swoim komputerze, a na serwerze Y mógłbyś grać.
Wersja silnika nie ma nic wspólnego z danymi lokalnymi gracza , taki konflikt wystąpi wtedy gdy gracz będzie miał np. model/mapę/dźwięk o takiej samej nazwie jak na serwerze ale innej zawartości. Przykład ? Dwie wersje mapy de_forge.
same
09.04.2014
Ehh, mówię -
[CZY ZAPISUJĄ SIĘ NA MOIM KOMPUTERZE] "może jakieś inne dane czy coś?"