Nie działa zmienna set_task w ogóle.
Adiloveskan
06.04.2014
Chodzi o to, iż funkcja set_task zachowuje się tak, jakby nie była wpisana, nie wykonuje funkcji etc, Zna ktoś inny sposób na interwal czasu ?
@@EDIT tak wiem set_task to nie jest zmienna, teraz zauważyłem
Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 15:46
Adiloveskan
06.04.2014
@@EDIT2
L 04/06/2014 - 16:53:49: [AMXX] [0] PrzedmiotyCORE.sma::HUD (line 125) L 04/06/2014 - 16:53:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "PrzedmiotyCORE.amxx")
public HUD(id) { new cf = przedmiot[id] set_hudmessage(100, 100, 255, 0.3, 0.75, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(0, "[Forum - ***********]^n[Przedmiot - %s]", cf); return PLUGIN_CONTINUE; }
Fragment kodu
set_task(120.0, "uzyle",9518)
Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 15:57
Ogen Dogen
06.04.2014
Zaglądałeś do dokumentacji ?
http://amxx.pl/dokum...a/f120/set-task
Wywołujesz funkcje która nie istnieje (najprawdopodobniej) oraz nie określiłeś flagi.
Adiloveskan
06.04.2014
public HamKilledPost(victim){ // wykonuje się po zabiciu gracza o identyfikatorze victim new data[1]; // tworzymy tablicę do przesłania dodatkowego parametru data[0]=victim; // wpisujemy jedyny dodatkowy parametr, identyfikator zabitego gracza, do tablicy set_task(3.0, "ressurect", .parameter=data, .len=1); // wywołamy funkcję ressurect po 3 sekundach }
A to wzięte z dokumentacji, mówi że nie musi być flagi.
Zmienna jest.
@@EDIT A jak zrobie coś takiego
public cos(id){ //kod cos;// Pętla }
Zadziała ?
Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 16:28