←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] wlasny exp mod, co i jak ?


Best Answer Andrzejek 08.04.2014 14:11

P350 - wszystko co Ci potrzeba jest w dokumentacji,

 

Pierwsze to zrób 2 zmienne globalne odpowiadające za poziom gracza i doświadczenia gracza,

dwa to zrób system wczytywania i zapisu (wszystko znajdziesz w dokumentacji)

trzy zrób tabele doświadczenia i dodawaj funkcje odpowiadające za dodawanie i sprawdzenie doświadczenia,

i resztę rób według swojego uznania. To jest na prawdę proste tylko trzeba pomyśleć i być cierpliwym.

 

Pozdrawiam

Go to the full post
Locked

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 05.04.2014

siema, kiedys na tym forum widzialem poradnik do stworzenia wlasnego EXP MOD'a ale gdzies go zgubilem ;/

moglby ktos podeslac link lub wytlumaczyc jak to zrobic ?

Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 05.04.2014

chodzi mi o inny, byl o wiele prosciej napisany..

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 06.04.2014

Prościej i lepiej już tego nie napiszesz, no chyba że bez klas (chodzi mi o moją wersję z tamtego tematu).
Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 08.04.2014

no chodzi mi o brak klas, zwykly exp mod.

Quote

  • +
  • -
Best Answer Andrzejek's Photo Andrzejek 08.04.2014

P350 - wszystko co Ci potrzeba jest w dokumentacji,

 

Pierwsze to zrób 2 zmienne globalne odpowiadające za poziom gracza i doświadczenia gracza,

dwa to zrób system wczytywania i zapisu (wszystko znajdziesz w dokumentacji)

trzy zrób tabele doświadczenia i dodawaj funkcje odpowiadające za dodawanie i sprawdzenie doświadczenia,

i resztę rób według swojego uznania. To jest na prawdę proste tylko trzeba pomyśleć i być cierpliwym.

 

Pozdrawiam

Quote
Locked