←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] pomoc przy zamianie cvaru na...


Najlepsza odpowiedź HaDeS From HELL 05.04.2014 15:50

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

to odpowiada za cały efekt, czyli wszystkie jego parametry itp.

Przejdź do postu
Zablokowany

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 04.04.2014

siema, mam taka prosbe moglby mi ktos przerobic ten kod (podany nizej) tak zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia ?

public task_healing(id)
{  
	new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
	if (!addhealth)
		return  
	
	new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
	if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
		set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
		maxhealth = MAX_HEALTH 
	}  
	
	new health = get_user_health(id)   
	
	if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth))
	{ 
		set_user_health(id, health + addhealth)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
		show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()
	}
	
	else
	{
		if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
			remove_task(id)
	}
} 

i proszę o wytlumaczenie tego kodu:

	{ 
		set_user_health(id, health + addhealth)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
		show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()
	}
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 05.04.2014


zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia

tutaj to zmieniasz:

new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD) 

możesz to podmienić np na

new addhealth = 20;

teraz bd dodawało 20 hp

 


i proszę o wytlumaczenie tego kodu:
set_user_health(id, health + addhealth) //ustawia hp graczowi
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)//odpowada to za parametry wiadomosci hud
    show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")//wiadomosc ktora zostanie wyswietlona
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 05.04.2014 15:45
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 05.04.2014

wielkie dzięki, a jeszcze tutaj:

		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()

co sie stanie jesli pozmieniam wszystkie liczby ??

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 05.04.2014

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

to odpowiada za cały efekt, czyli wszystkie jego parametry itp.

Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 05.04.2014

ok, wielkie dzięki za pomoc. :)

Odpowiedz
Zablokowany