←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] pomoc przy zamianie cvaru na...


Best Answer HaDeS From HELL 05.04.2014 15:50

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

to odpowiada za cały efekt, czyli wszystkie jego parametry itp.

Go to the full post
Locked

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 04.04.2014

siema, mam taka prosbe moglby mi ktos przerobic ten kod (podany nizej) tak zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia ?

public task_healing(id)
{  
	new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
	if (!addhealth)
		return  
	
	new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
	if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
		set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
		maxhealth = MAX_HEALTH 
	}  
	
	new health = get_user_health(id)   
	
	if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth))
	{ 
		set_user_health(id, health + addhealth)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
		show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()
	}
	
	else
	{
		if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
			remove_task(id)
	}
} 

i proszę o wytlumaczenie tego kodu:

	{ 
		set_user_health(id, health + addhealth)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
		show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()
	}
Quote

  • +
  • -
HaDeS From HELL's Photo HaDeS From HELL 05.04.2014


zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia

tutaj to zmieniasz:

new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD) 

możesz to podmienić np na

new addhealth = 20;

teraz bd dodawało 20 hp

 


i proszę o wytlumaczenie tego kodu:
set_user_health(id, health + addhealth) //ustawia hp graczowi
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)//odpowada to za parametry wiadomosci hud
    show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")//wiadomosc ktora zostanie wyswietlona
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

Edited by Szybcioor., 05.04.2014 15:45.
Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 05.04.2014

wielkie dzięki, a jeszcze tutaj:

		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()

co sie stanie jesli pozmieniam wszystkie liczby ??

Quote

  • +
  • -
Best Answer HaDeS From HELL's Photo HaDeS From HELL 05.04.2014

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

to odpowiada za cały efekt, czyli wszystkie jego parametry itp.

Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 05.04.2014

ok, wielkie dzięki za pomoc. :)

Quote
Locked