Dźwięk po śmierci. żeby każdy gracz słysza...
Fire Blader
03.04.2014
Witam, mam do was prośbę, czy mógłby ktoś zmodyfikować plugin żeby każdy gracz słyszał dźwięk.
Kod SMA.
#include
#include
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg () {
new id=read_data(2);
client_cmd(id, "mp3 play sound/hns/kill.mp3") //linijka mp3
client_cmd(id, "spk hns/kill.wav") //linijka wav
}
public plugin_precache () {
precache_sound("hns/kill.mp3") //linijka mp3
precache_sound("hns/kill.wav") //linijka wav
}
Z góry bardzo dziękuje.
Rivit
03.04.2014
zamien to:
client_cmd(id, "mp3 play sound/hns/kill.mp3") //linijka mp3 client_cmd(id, "spk hns/kill.wav") //linijka wav
na to:
client_cmd(0, "mp3 play sound/hns/kill.mp3") //linijka mp3 client_cmd(0, "spk hns/kill.wav") //linijka wav
Fire Blader
03.04.2014
Dzięki. ale jestem głupi
//Edit: Temat można zamknąć.
Użytkownik Fire Blader edytował ten post 03.04.2014 18:05