Prośba 0 12 Perkow M.IN. " Fart Strzel...
CSKoronowo
02.04.2014
Nazwa: Adrenalina
Opis: Za Kazdego Fraga Dostajesz 100HP
Nazwa: Apteczka
Opis: Raz Na Runde Mozesz Podlozyc Apteczke
Nazwa: Autodestrukcja
Opis: Natychmiastowa Smierc Wszystkich Przeciwnikow Na Calej Mapie
Nazwa: SCT Snajper
Opis: Natychmiastowe Zabicie Z SCT
Nazwa: AWP Snajper
Opis: Natychmiastowe Zabicie Z AWP
Nazwa: Buty Komandosa
Opis: Otrzymujesz 125 Kondycji
Nazwa: Buty Snajpera
Opis: Mozesz Wykonac Skok W Powietrzu
Nazwa: Buty Szturmowego
Opis: Otrzymujesz 5 Skokow Oraz Gravitacja 400/800
Nazwa: Eliminator Rozrzutu M4A1
Opis: Posiadasz No-Recoil Oraz M4A1
Nazwa: Fart Strzelca
Opis: Masz 1/LW Na Natychmiastowe Zabicie Z M4A1 1/6-12
Nazwa: Kamuflaz
Opis: Podczas Kucania Twoja Widocznosc Spada Do LW 20-100
Nazwa: Doswiadczenie VIP
Opis: Za Kazdego Fraga Otrzymujesz Dodatkowe 300 EXP
Sh4dy 09.04.2014
Nazwa: Adrenalina
Opis: Za Kazdego Fraga Dostajesz 100HP
Nazwa: SCT Snajper
Opis: Natychmiastowe Zabicie Z SCT
Nazwa: AWP Snajper
Opis: Natychmiastowe Zabicie Z AWP
Nazwa: Buty Komandosa
Opis: Otrzymujesz 125 Kondycji
Masz 4 perki, będę miał czas więcej napisze.
Załączone pliki
KinGwRx
09.04.2014
Oczywiscie wszystko jest na amxx ale po co szukac...
Dam tylko buty snajpera bo reszty nie chce mi sie szukac :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const nazwa[] = "Buty Snajpera"; new const opis[] = "Mozesz Wykonac Skok W Powietrzu"; new bool:ma_perk[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral")) return COD_STOP; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik KinGwRx edytował ten post 09.04.2014 22:44