Siemka,
Potrzebuje zrobic kod lub przerobić obecny w taki sposób, aby na radarze pokazywał się tylko jeden gracz (id = rand). Pokazywanie wszystkich wygląda tak:
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
i tutaj pokazywanie są wszyscy wrogowie. Próbowałem to zmienic na kilkadziesiąt sposóbów, jednak zawsze serwer crash.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc, nie musi być to gotowa funkcja, wystarczą wskazówki naprowadzające.
Z góry dzięki