←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Bugujaca prędkość się gracza

  • +
  • -
unknowN. - zdjęcie unknowN. 29.03.2014

Witam, posiadam otóż losa który daje większą szybkość graczowi lecz jeżeli gracz wylosuje ten los i będzie miał dodatkową prędkość to po szybkiej zmianie broni już nie ma. 

 

Kod:

case 21..26:{// 280 MAXSPEED
			ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 wylosowal^x04 [280 MS]", szName);
			fm_set_user_maxspeed(id, 280.0);
Odpowiedz

  • +
  • -
unknowN. - zdjęcie unknowN. 29.03.2014

Coś mi nie wychodzi ;/ Nie chciał bym być nie miły ale można by prosić gotowca ? :F

 

@ Czyli mam dodać tylko "RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1); ?


Użytkownik unknowN. edytował ten post 29.03.2014 23:10
Odpowiedz

  • +
  • -
SzczupaK - zdjęcie SzczupaK 30.03.2014

Na poczatku sprawdz czy serwer posiada hamsandwich w ​wersji 1.3 aby mogl wybrac metode.

Jeśli tworzysz uniwersalny plugin, bądź modyfikację i nie wiesz, czy Administrator korzysta z aktualnej wersji HamSandwich, czy nie,
warto sprawdzić, czy można wykorzystać event Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, czy będzie trzeba użyć Ham_Item_PreFrame.

RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1);

Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
        return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
        return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}

Jak zwykle wszystko co zwiazane ze poruszaniem sie wyszlo od ConnorMcLeod tak nazywanego doktorem w swieci KZ/HNS.


Użytkownik SzczupaK edytował ten post 30.03.2014 09:06
Odpowiedz

  • +
  • -
unknowN. - zdjęcie unknowN. 30.03.2014

Na poczatku sprawdz czy serwer posiada hamsandwich w ​wersji 1.3 aby mogl wybrac metode.

Jeśli tworzysz uniwersalny plugin, bądź modyfikację i nie wiesz, czy Administrator korzysta z aktualnej wersji HamSandwich, czy nie,
warto sprawdzić, czy można wykorzystać event Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, czy będzie trzeba użyć Ham_Item_PreFrame.

RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1);

Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
        return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
        return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}

Jak zwykle wszystko co zwiazane ze poruszaniem sie wyszlo od ConnorMcLeod tak nazywanego doktorem w swieci KZ/HNS.

Fakt  :facepalm2:

 

Do zamknięcia.

Odpowiedz