Witam,
Zedytowałem trochę stock speedkill z tego tematu:http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/. Zmieniłem losowanie z teamu na losowanie jednego gracza i do tego momentu działa ok. Później dodałem dodatkowy exp za zabójstwo wylosowanego gracza. Ten fragment wygląda tak:
public Death(victim, attacker, shouldgib) { g_UserIndex = RandomPlayer(); new name[33]; get_user_name(attacker, name, 32); if(get_user_userid(victim) != get_user_userid(g_UserIndex)) { zabilvipa[victim] = false; } if(get_user_userid(victim) == get_user_userid(g_UserIndex)) { zabilvipa[victim] = true; } if(zabilvipa[victim]) { cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + 500) set_hudmessage(25, 255, 70, -1.0, 0.21, 0, 10.0, 7.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s zabil vipa!", name) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Tu wszystko jest ok. Jeśli wylosuje gracza dodaje zabójcy expa, jednak po nowej rundzie gracz dalej ma atrybuty, tzn. za jego zabicie znów dostajemy dodatkowego expa, mimo tego, że wylosowano nowego gracza.
Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.