←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Brak celownika na M4SD

  • +
  • -
PrezydenT - zdjęcie PrezydenT 25.03.2014

Witam, jak napisać plugin który usuwa graczowi celownik, gdy ma on założony tłumik na m4?
Odpowiedz

  • +
  • -
PrezydenT - zdjęcie PrezydenT 28.03.2014

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}

Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??

Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 29.03.2014

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}
Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??

 
Takie akcje to wykonywałnym w evencie CurWeapon.
if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<6));
message_end();
}
else
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<7));
message_end();
}
 
Coś w tym stylu
Odpowiedz

  • +
  • -
PrezydenT - zdjęcie PrezydenT 29.03.2014

Teraz celownika nie ma w ogóle.

Odpowiedz