Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Brak celownika na M4SD


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 25.03.2014 20:25

Witam, jak napisać plugin który usuwa graczowi celownik, gdy ma on założony tłumik na m4?
  • +
  • -
  • 0

#2 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 28.03.2014 07:11

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}

Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??


  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 29.03.2014 12:30

Dobra, zrobiłem takie coś:

public client_PreThink(id)
{
	if(m4[id] && ma_klase[id])
	{
		if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
			set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
		write_byte((1<<6));
		message_end();
	}
	
}
Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??

 
Takie akcje to wykonywałnym w evencie CurWeapon.
if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1")))
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<6));
message_end();
}
else
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<7));
message_end();
}
 
Coś w tym stylu
  • +
  • -
  • 0

#4 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 29.03.2014 18:09

Teraz celownika nie ma w ogóle.


  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users