Witam, jak napisać plugin który usuwa graczowi celownik, gdy ma on założony tłumik na m4?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Brak celownika na M4SD
Temat rozp.
PrezydenT
, 25.03.2014 20:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2014 20:25
#2
Napisano 28.03.2014 07:11
Dobra, zrobiłem takie coś:
public client_PreThink(id) { if(m4[id] && ma_klase[id]) { if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1"))) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id); write_byte((1<<6)); message_end(); } }
Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??
#3
Napisano 29.03.2014 12:30
Dobra, zrobiłem takie coś:
public client_PreThink(id) { if(m4[id] && ma_klase[id]) { if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1"))) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id); write_byte((1<<6)); message_end(); } }Pytanie, jak teraz przywrócić celownik graczowi??
Takie akcje to wykonywałnym w evencie CurWeapon.
if(cs_get_weapon_silen(get_user_weapon_ent(id, "weapon_m4a1"))) { set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id); write_byte((1<<6)); message_end(); } else { set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id); write_byte((1<<7)); message_end(); }
Coś w tym stylu
#4
Napisano 29.03.2014 18:09
Teraz celownika nie ma w ogóle.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych