proszę o klase Killer i 21innych
Magik155
21.03.2014
proszę o zrobienie tych klas z gory dziękuje
Klasa: (Premium) Killer
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: Ak47, Deagle
Dodatkowy opis: Ak oraz Deagle, posiada 3DMG(+int) z AK47
Klasa: (Premium) Terminator
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Ak47, Deagle, M4A1
Dodatkowy opis: 3 rakiety, zmniejszona grawitacja, 1/10 wyrzucenei broni
Klasa: (Premium) Kapitan
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: He, awp, m4a1
Dodatkowy opis: 1/2 z he oraz 1/1 z awp, ma także m4a1
Klasa: (Premium) Cichy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Niewidoczny na nozu, M4A1
Klasa: Zawodowiec
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: scout
Dodatkowy opis: 1/3 ze scouta
Klasa: Famaster
Inteligencja: 20
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 7
Bronie: famas
Dodatkowy opis: Dodatkowe 8 (+inteligencja) obazen z famasa
Klasa: Amadeusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 7
Bronie: mp5
Dodatkowy opis: Dodatkowe 5dmg z mp5 +int
Klasa: Pyro
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: he, m4a1
Dodatkowy opis: 1/6 na podpalenie gracza
Klasa: Opętany
Inteligencja: 0
Zdrowie: -5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -10
Bronie: m3
Dodatkowy opis: 1/7 z shota m3
Klasa: Porucznik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: m4a1, deagle
Dodatkowy opis: Rakieta, m4a1, dgl
Klasa: Dzikus
Inteligencja: 0
Zdrowie: -90
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: usp, glock
Dodatkowy opis: Mocno niewidzialny, max hp 50, mało hpjszona widoczność, szybki
Klasa: Złodziej
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: galil
Dodatkowy opis: 1/3 na zabarnie perku swojej ofierze
B
Klasa: Chorąży
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: aug
Dodatkowy opis: ma +10 dmg z aug
Klasa: Aptekarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: he, famas
Dodatkowy opis: Leczy się co 2 sekundy o 6hp (na nożu)
Klasa: Opanowany Strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 8
Kondycja: 0
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Posiada m4a1 i ogranicznik rozrzutu
Klasa: Ochroniarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: famas
Dodatkowy opis: 1/10 na wyrzucenei broni przeciwnika
Klasa: Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: usp, m4a1
Dodatkowy opis: Zabicie z kosy(ppm) autobh, 2 skoki w powietrzy
Klasa: Szeregowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 6
Kondycja: 17
Bronie: fb, ak47
Dodatkowy opis: Teleport (co 15 sec moze uzyc teleportu)
Klasa: Elektryk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Masz 2 pioruny (E)
Klasa: Gerrard
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 25
Bronie: galil
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga oraz 1 apteczkę, szybki
Klasa: Inżynier
Inteligencja: -5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 5
Bronie: sg552, p90
Dodatkowy opis: Może postawić działko
Klasa: (Premium) Killer
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: Ak47, Deagle
Dodatkowy opis: Ak oraz Deagle, posiada 3DMG(+int) z AK47
Klasa: (Premium) Terminator
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Ak47, Deagle, M4A1
Dodatkowy opis: 3 rakiety, zmniejszona grawitacja, 1/10 wyrzucenei broni
Klasa: (Premium) Kapitan
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: He, awp, m4a1
Dodatkowy opis: 1/2 z he oraz 1/1 z awp, ma także m4a1
Klasa: (Premium) Cichy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Niewidoczny na nozu, M4A1
Klasa: Zawodowiec
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: scout
Dodatkowy opis: 1/3 ze scouta
Klasa: Famaster
Inteligencja: 20
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 7
Bronie: famas
Dodatkowy opis: Dodatkowe 8 (+inteligencja) obazen z famasa
Klasa: Amadeusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 7
Bronie: mp5
Dodatkowy opis: Dodatkowe 5dmg z mp5 +int
Klasa: Pyro
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: he, m4a1
Dodatkowy opis: 1/6 na podpalenie gracza
Klasa: Opętany
Inteligencja: 0
Zdrowie: -5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -10
Bronie: m3
Dodatkowy opis: 1/7 z shota m3
Klasa: Porucznik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: m4a1, deagle
Dodatkowy opis: Rakieta, m4a1, dgl
Klasa: Dzikus
Inteligencja: 0
Zdrowie: -90
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: usp, glock
Dodatkowy opis: Mocno niewidzialny, max hp 50, mało hpjszona widoczność, szybki
Klasa: Złodziej
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: galil
Dodatkowy opis: 1/3 na zabarnie perku swojej ofierze
B
Klasa: Chorąży
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: aug
Dodatkowy opis: ma +10 dmg z aug
Klasa: Aptekarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: he, famas
Dodatkowy opis: Leczy się co 2 sekundy o 6hp (na nożu)
Klasa: Opanowany Strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 8
Kondycja: 0
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Posiada m4a1 i ogranicznik rozrzutu
Klasa: Ochroniarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: famas
Dodatkowy opis: 1/10 na wyrzucenei broni przeciwnika
Klasa: Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: usp, m4a1
Dodatkowy opis: Zabicie z kosy(ppm) autobh, 2 skoki w powietrzy
Klasa: Szeregowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 6
Kondycja: 17
Bronie: fb, ak47
Dodatkowy opis: Teleport (co 15 sec moze uzyc teleportu)
Klasa: Elektryk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: m4a1
Dodatkowy opis: Masz 2 pioruny (E)
Klasa: Gerrard
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 25
Bronie: galil
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga oraz 1 apteczkę, szybki
Klasa: Inżynier
Inteligencja: -5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 5
Bronie: sg552, p90
Dodatkowy opis: Może postawić działko
kobys 21.03.2014
Zaraz postaram dodać się resztę.
+do inżyniera pobierz paczkę 'modele i dźwięki'
Nie mogłem dalej edytować...
w klasie pyro nie określiłeś ile ma trwać podpalenie i ile zabierać hp, więc zrobiłem sam (czyt. opis perka)
Nie daje pewności, że wszystkie klasy będą działały
+do inżyniera pobierz paczkę 'modele i dźwięki'
Nie mogłem dalej edytować...
w klasie pyro nie określiłeś ile ma trwać podpalenie i ile zabierać hp, więc zrobiłem sam (czyt. opis perka)
Nie daje pewności, że wszystkie klasy będą działały
Załączone pliki
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.03.2014 09:04