[ROZWIĄZANE] Zmienienie położenia hud i co...
Najlepsza odpowiedź zasalata 26.03.2014 20:51
Przed plugin_init() dodaj:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); native cod_get_perk_durability(id);
następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);
Zapisz i skompiluj.
Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
Skompiluj i oba wrzuć na serwer.
HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz ).
Przejdź do postu
hIck
20.03.2014
Siemka mam problem dotyczący z hudem. Wgram wytrzymałość perku to zlewa on się z perkiem i hud się wyłącza i zostaje tylko wytrzymałość( nic innego nie mam wgranego).
SMA Silnik
hIck
21.03.2014
proszę pomyliło mi się
Załączone pliki
Użytkownik hIck edytował ten post 21.03.2014 11:24
Najlepsza odpowiedź
zasalata
26.03.2014
Przed plugin_init() dodaj:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); native cod_get_perk_durability(id);
następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);
Zapisz i skompiluj.
Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
Skompiluj i oba wrzuć na serwer.
HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz ).
Użytkownik zasalata edytował ten post 26.03.2014 20:52
hIck
10.04.2014
Mam problem z dodaniem tego
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc);
native cod_get_perk_durability(id);
wklejam to za public plugin init i błędy przy kompilacji wywala niech ktoś mi to zrobić dzięki