Problem z handlerem (+switch) w menu - pok...
Rivit
19.03.2014
Witam,
Mam taki kawałek kodu
public s_handler(id, menu, item) { new name[33] get_user_name(id, name, 32) switch (item) { case 0: { ++g_wyborow[0] ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 tak", name) } case 1: { ++g_wyborow[1] ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 nie", name) } case 2: ColorChat(0, GREEN, "%s^x03 wstrzymal sie", name) } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
I w tym jest porblem że na czacie (po wybraniu opcji 1 lub 2) pojawia się tylko jedna wiadomość z nickiem gracza który najszybciej wybrał coś z menu. W czym leży problem?
GwynBleidD
19.03.2014
Problem tkwi w menu_destroy.
Jeśli jednak usuniesz menu destroy, menu będzie Ci zajmowało pamięć niepotrzebnie. Należy więc je zniszczyć po zagłosowaniu przez wszystkich graczy lub po upływie czasu głosowania.
Jeśli jednak usuniesz menu destroy, menu będzie Ci zajmowało pamięć niepotrzebnie. Należy więc je zniszczyć po zagłosowaniu przez wszystkich graczy lub po upływie czasu głosowania.
Rivit
19.03.2014
Hmmm.
Ale chce żeby po wybraniu jakiejś opcji przez gracza menu mu znikało.
Jakies propozycje?
A i pytanko.
Bo ten kod to wycinek vote...
Czy lepiej zrobic pre czy post inkrementacje?
Ale chce żeby po wybraniu jakiejś opcji przez gracza menu mu znikało.
Jakies propozycje?
A i pytanko.
Bo ten kod to wycinek vote...
Czy lepiej zrobic pre czy post inkrementacje?
GwynBleidD
19.03.2014
1. A co do tego ma menu_destroy?
2. Post i preinkrementacja niczym się nie różnią przy włączonej optymalizacji kodu (a ta domyślnie jest włączona)
2. Post i preinkrementacja niczym się nie różnią przy włączonej optymalizacji kodu (a ta domyślnie jest włączona)