←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z handlerem (+switch) w menu - pok...

Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.03.2014

Witam,

Mam taki kawałek kodu

public s_handler(id, menu, item)
{
      new name[33]
      get_user_name(id, name, 32)
	switch (item)  
	{
		case 0:
		{
			++g_wyborow[0]
			ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 tak", name) 
		}
		
		case 1: 
		{
			++g_wyborow[1]
                  ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 nie", name) 
		}
		
		case 2:
                  ColorChat(0, GREEN, "%s^x03 wstrzymal sie", name) 
      }
	
	menu_destroy(menu)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

I w tym jest porblem że na czacie (po wybraniu opcji 1 lub 2) pojawia się tylko jedna wiadomość z nickiem gracza który najszybciej wybrał coś z menu. W czym leży problem?

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 19.03.2014

Problem tkwi w menu_destroy.

Jeśli jednak usuniesz menu destroy, menu będzie Ci zajmowało pamięć niepotrzebnie. Należy więc je zniszczyć po zagłosowaniu przez wszystkich graczy lub po upływie czasu głosowania.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.03.2014

Hmmm.
Ale chce żeby po wybraniu jakiejś opcji przez gracza menu mu znikało.
Jakies propozycje?

A i pytanko.
Bo ten kod to wycinek vote...
Czy lepiej zrobic pre czy post inkrementacje?
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 19.03.2014

1. A co do tego ma menu_destroy?

2. Post i preinkrementacja niczym się nie różnią przy włączonej optymalizacji kodu (a ta domyślnie jest włączona)
Odpowiedz
Zablokowany