jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeci...
Fire Blader
19.03.2014
Witam, jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu głosowania następnej mapy.
Proszę o pomoc.
MAGNET
19.03.2014
Skoro w gungame mozna miec tylko jedną broń, to można bez problemu sprawdzać w DeathMsg, czy get_user_weapon to HE. Można też zastosować funkcję user_has_weapon.
Jeśli jednak przy po zabójstwie jeszcze nie przydzieli kolejnego HE, radzę przyspieszyć czas przydzielenia HE, lub też skorzystać z CurWeapon, który będzie przy każdej zmianie broni sprawdzał, czy ta broń to HE. Wtedy można będzie dodać jakąś zmienną, dzięki której, jeśli będzie true, rozpocznie się vote
Tutaj próbka z DeathMsg:
public DeathMsg() { new zabojca = read_data(1); if(get_user_weapon(zabojca) == CSW_HEGRENADE) { ///wywolywanie vote } }