←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeci...

  • +
  • -
Fire Blader - zdjęcie Fire Blader 19.03.2014

Witam, jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu głosowania następnej mapy.

 

Proszę o pomoc.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 19.03.2014

Skoro w gungame mozna miec tylko jedną broń, to można bez problemu sprawdzać w DeathMsg, czy get_user_weapon to HE. Można też zastosować funkcję user_has_weapon.

Jeśli jednak przy po zabójstwie jeszcze nie przydzieli kolejnego HE, radzę przyspieszyć czas przydzielenia HE, lub też skorzystać z CurWeapon, który będzie przy każdej zmianie broni sprawdzał, czy ta broń to HE. Wtedy można będzie dodać jakąś zmienną, dzięki której, jeśli będzie true, rozpocznie się vote

Tutaj próbka z DeathMsg:

public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
 
if(get_user_weapon(zabojca) == CSW_HEGRENADE)
{
///wywolywanie vote
}
}
Odpowiedz